Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W IV kw. sprzedaż w grupie wzrosła o 12 proc. do 1,943 mln koron szwedzkich. Przybyło także 52 tys. odbiorców cyfrowych pakietów. W trakcie całego ubiegłego roku sprzedaż wzrosła o 8 proc. do 6,836 mln koron. 2004 rok był najbardziej dynamicznym pod względem przyrostu nowych abonentów od rozpoczęcia procesu cyfryzacji, czyli 2000 roku.
Podczas konferencji w Sztokholmie Hans-Holger Albrecht, prezes i CEO MTG scharakteryzował pokrótce ubiegłoroczne inwestycje koncernu. Firma skupiła się na uruchomieniu nowych kanałów niekodowanych, wyłożeniu pieniędzy na oryginalne rozgrywki sportowe oraz wzmocnienie oferty kanałów dokumentalnych i filmowych. Viasat działał także w celu ograniczenia piractwa.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.