reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

PVR uderza w Channel 4

dodano: 2005-03-25 11:29
autor: Adrian Gąbka | źródło: AdvTV

sky+_logo_sk.jpg Dotychczasowy potentat telewizyjnego rynku reklamowego – Channel 4 z niepokojem przygląda się rosnącej liczbie użytkowników terminali typu PVR. Nadawca już teraz zauważa spadek wpływów reklamowych wobec coraz większej liczby widzów omijających reklamy telewizyjne poprzez nagrywanie całych programów na twardym dysku.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Specjaliści są zgodni. To koniec pewnej epoki w dziejach telewizyjnych. Do tej pory szklany ekran był biernym medium i to nadawcy decydowali co będzie można na nim zobaczyć. Nowe technologie zmierzają w stronę coraz szerszej dowolności formy i większego wyboru treści, niekoniecznie nastawionych na masową widownię.

Channel 4 i inne stacje komercyjne zastanawiają się teraz nad przygotowaniem technicznej odpowiedzi na PVR. W Wielkiej Brytanii rozwój technologii jest możliwy dzięki usłudze Sky+. Satelitarna platforma cyfrowa za odpowiednio zwiększone opłaty abonamentowe oferuje tunery z twardym dyskiem i funkcjami pozwalającymi ominąć spoty reklamowe.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Smart TV 4K BOX Zehnder KP-1

Zehnder KP-1 to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy ZEHNDER z...

269 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

699 zł Więcej...