reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Disney+ wprowadzi tani pakiet z reklamami

dodano: 2022-03-07 12:36
autor: Anita Kaźmierska | źródło: The Walt Disney Company/satkurier.pl

Disney+ Usługa streamingowa Disney+ planuje rozszerzyć swoją ofertę dla subskrybentów, wprowadzając opcję z reklamami. Najpierw pojawi się ona w Stanach Zjednoczonych, pod koniec 2022 roku, a następnie, w 2023 roku w kolejnych krajach, gdzie dostępny jest Disney+. Oferta z reklamami jest postrzegana przez firmę jako krok na ścieżce do osiągnięcia długoterminowego celu, jakim jest liczba 230-260 mln subskrybentów Disney+ w roku finansowym 2024.

Disney+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dziś usługa Disney+ oferuje wolną od reklam i stale powiększającą się kolekcję oryginalnych treści oferowanych na wyłączność (również w 4K UHD i HDR), w tym filmów pełnometrażowych, dokumentów, serii animowanych i live-action oraz pozycji krótkometrażowych. Teraz ogłosiła, że w planach ma utworzenie także oferty z reklamami, w niższej cenie.
 

- Rozszerzony dostęp do Disney+ dla nowej grupę odbiorców, w niższej cenie, to wygrana dla wszystkich - konsumentów, reklamodawców i naszych autorów - powiedział Kareem Daniel, prezes Disney Media & Entertainment Distribution. - Więcej konsumentów będzie mogło uzyskać dostęp do naszych niesamowitych treści. Reklamodawcy będą mogli dotrzeć do szerszej publiczności, a nasi autorzy będą mogli dzielić się swoją wyjątkową pracą z większą liczbą fanów i rodzin.

- Od czasu premiery reklamodawcy domagali się możliwości bycia częścią Disney+ i to nie tylko dlatego, że rośnie zapotrzebowanie na zasoby strumieniowe - powiedziała Rita Ferro, dyrektor ds. reklamy w Disney Media & Entertainment Distribution. - Disney+ z reklamami zaoferuje marketerom najlepsze środowisko w streamingu z naszymi ukochanymi markami, takimi jak Disney, Pixar, Star Wars, Marvel i National Geographic.

Więcej szczegółów, w tym data premiery i ceny opcji z reklamami, mają zostać podane w późniejszym terminie.

129,8 mln subskrybentów Disney+

Na dzień 1 stycznia 2022 roku platforma streamingowa Disney+ miała 129,8 mln subskrybentów na całym świecie, w tym 42,9 mln w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie oraz 86,9 mln na rynkach międzynarodowych.

Disney+ w Polsce latem 2022 roku

Disney+ wystartuje latem br. w 42 krajach i 11 terytoriach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wśród nowych regionów znajdzie się m.in. Polska. Disney+ jest obecnie dostępny w następujących 18 krajach regionu EMEA: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Islandia, Irlandia, Luksemburg, Monako, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Szwecja, Szwajcaria, Włochy i Zjednoczone Królestwo.

W Stanach Zjednoczonych dostęp do Disney+ kosztuje 7,99 dol. miesięcznie lub 79,99 dol. rocznie. W wybranych europejskich krajach cena wynosi 8,99 euro miesięcznie lub 89,90 euro rocznie. Koszt subskrypcji Disney+ w Polsce nie jest jeszcze znany.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.0 4K Light 2,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

29 zł Więcej...

Modulator cyfrowy DVB-T HD Edision Lite

Modulator cyfrowy DVB-T/MPEG-4 HD Edision. Pozwala na konwersję sygnału video...

549 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2022

12 zł Więcej...