Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
O szczegółowym obrazie amerykańskiego rynku płatnej telewizji mówi analiza ‘U.S. Multichannel TV Update: Satellite Gains, But Does Cable Lose?’ przygotowana przez Strategy Analytics. Dwie czołowe amerykańskie platformy – Dish Network i DirecTV pozyskały w 2004 r. 3,2 mln abonentów. Jednocześnie dziesięć największych sieci kablowych odnotowała spadek liczby użytkowników.
Prawdopodobnie tendencja ta zostanie przerwana w bieżącym roku. Stanie się tak dzięki procesowi restrukturyzacji niektórych sieci oraz dalszej konsolidacji na rynku. Dodatkowym atutem kablówek mają być nowe usługi, takie jak rozmowy telefoniczne przez IP, szerokopasmowy Internet i Video na żądanie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.