reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

USA: Kłopoty kablówek

dodano: 2005-04-12 21:08
autor: Adrian Gąbka | źródło: AdvTV

Flaga USA W ubiegłym roku amerykańskie pakiety pay-tv pozyskały ponad 3 mln abonentów. Odpowiednio mniej odczuli to na własnej skórze operatorzy sieci kablowych. Nie tylko liczba klientów większości z nich pozostała bez zmian, ale najwięksi potentaci zanotowali wręcz ich spadek.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
O szczegółowym obrazie amerykańskiego rynku płatnej telewizji mówi analiza ‘U.S. Multichannel TV Update: Satellite Gains, But Does Cable Lose?’ przygotowana przez Strategy Analytics. Dwie czołowe amerykańskie platformy – Dish Network i DirecTV pozyskały w 2004 r. 3,2 mln abonentów. Jednocześnie dziesięć największych sieci kablowych odnotowała spadek liczby użytkowników.

Prawdopodobnie tendencja ta zostanie przerwana w bieżącym roku. Stanie się tak dzięki procesowi restrukturyzacji niektórych sieci oraz dalszej konsolidacji na rynku. Dodatkowym atutem kablówek mają być nowe usługi, takie jak rozmowy telefoniczne przez IP, szerokopasmowy Internet i Video na żądanie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...