- Od kilku lat prężnie działamy na rynku komunikacji marketingowej, dlatego Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to dla nas idealne miejsce do rozwoju własnych kompetencji w tym zakresie. Chcemy czerpać najlepsze wzorce z rynku i sami dzielić się naszym dużym doświadczeniem marketingowym. Działamy etycznie, a w naszych kampaniach nie tylko odpowiadamy na trendy, ale i sami je kreujemy, przyczyniając się w ten sposób do rozwoju całego rynku reklamowego
- mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i do spraw rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.
- Z radością witamy nowego członka IAA Polska - Grupę Kino Polska, znaną i aktywną na rynku medialnym w Polsce, ale też na rynkach międzynarodowych. Liczymy na Ich doświadczenie i chęć podzielenia się własną perspektywą w najważniejszych sprawach dotyczących naszej branży, na wzmocnienie głosu kurii mediów w IAA Polska. Grupa Kino Polska to piętnasty nowy członek, który przystąpił do Stowarzyszenia w bieżącym roku. IAA Polska to aktualnie ponad 170 podmiotów reprezentujących marketerów, agencje i media. Razem tworzymy organizację, która posiada mandat do występowania w imieniu całej branży komunikacji marketingowej i działania na rzecz wewnętrznego dialogu
- dodaje Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 690 zł Więcej...Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
699 zł Więcej...