Samsung i Warner Bros. już na początku tego roku wyświetliły zwiastun 8K filmu „Creed III” w ponad 450 sklepach detalicznych w Stanach Zjednoczonych i Europie. Teraz, podczas zakupów konsumenci będą mogli zobaczyć na telewizorach Excellence Line Neo QLED 8K zwiastuny takich tytułów, jak: „Barbie”, „Blue Beetle”, „Diuna: Część druga” czy „Aquaman i Zaginione Królestwo”.– To partnerstwo jest ekscytującym krokiem w kierunku popularyzacji treści w jakości 8K, pokazującym możliwości telewizorów Excellence Line Neo QLED 8K – powiedział Cheolgi Kim, wiceprezes wykonawczy w jednostce Visual Display Business, Samsung Electronics. – Dzięki najbardziej zaawansowanym technologiom współpraca z Warner Bros. pozwala marce Samsung pokazać konsumentom sposoby, w jaki ich ulubione filmy mogą na nowo oczarować widzów imponującym realizmem obrazu.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...