reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Synamedia kształtuje strategię przeciwdziałania piractwu

dodano: 2023-09-11 22:02
autor: HP | źródło: Synamedia

Synamedia ContentAmor 360px Firma Synamedia ogłosiła, że ​​stawia rozwiązanie znaku wodnego ContentArmor na stacji czołowej na czele swoich rozwiązań antypirackich.
Ponieważ piractwo jest obecnie biznesem internetowym, hollywoodzkie studia coraz częściej wymagają umieszczania znaku wodnego w swoich umowach nadawczych. Dzięki temu technolog wspierany przez Sky Permira otworzył nowych, pierwszych klientów zajmujących się streamingiem.


Synamedia
Synamedia ContentAmor 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Technologia znaku wodnego ContentArmor wykrywa i zakłóca wyciek treści nadawanych i przesyłanych strumieniowo zarówno do konsumentów, jak i firm. Przykłady użycia obejmują zabezpieczanie treści przedpremierowych dla dziennikarzy i kupujących, dystrybucję do nadawców i kin oraz strumieniowe przesyłanie premium VOD i wydarzeń sportowych na żywo do konsumentów.

Alain Durand, starszy dyrektor ds. rozwoju biznesu w Synamedia, powiedział:

- Wzrost zainteresowania znakami wodnymi, jaki zaobserwowaliśmy, depcze po piętach głównym hollywoodzkim studiom, które nakazują stosowanie znaków wodnych w coraz większej liczbie przypadków użycia. Synamedia angażuje się w znakowanie wodne stacji czołowych, ponieważ jest ono opłacalne we wdrażaniu i zapewnia decydującą dodatkową warstwę bezpieczeństwa w porównaniu do umieszczania znaków wodnych na urządzeniach niezarządzanych.


Synamedia ustanawia obecnie program partnerski ze specjalistami ds. monitorowania i najlepszymi w swojej klasie dostawcami oprogramowania. To nowe podejście pozwoli szybko odpowiedzieć na szybko zmieniające się i kompleksowe wymagania dostawców usług przesyłania strumieniowego w zakresie zwalczania piractwa.

Avigail Gutman, globalny wiceprezes ds. operacji wywiadowczych i bezpieczeństwa w Synamedia, dodała:

- Nasza nowa strategia odzwierciedla zmianę w sposobie, w jaki operatorzy myślą obecnie o ograniczaniu piractwa i odzyskiwaniu utraconych przychodów. Piractwo przekształciło się z kradzieży własności intelektualnej w pełnoprawną cyberprzestępczość. Posiadacze praw, szczególnie ci, którzy udostępniają treści sportowe na żywo i treści premium, potrzebują technologicznych środków zaradczych opartych na danych wywiadowczych przy wsparciu organów ścigania, aby wykrywać piratów i hakerów na rynku wyższego szczebla oraz zapewniać uczciwość uczciwych użytkowników.


Na targach IBC 2023 w Amsterdamie Synamedia prezentuje również rozwiązanie CSFEye, które pomaga operatorom zaspokoić różne potrzeby osób udostępniających hasła i pożyczkobiorców, aby pomóc im przekształcić ich w płacących abonentów i zwiększyć ARPU. CSFEye dzieli platformę technologiczną z usługą Synamedia Clarissa do analizy strumieniowej. Zarówno CSFEye, jak i Clarissa zapewniają klientom wgląd w zachowania widzów.

Źródło: synamedia.com  synamedia.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...