Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ze wspomnianej kwoty 1,5 mld euro przychodów
Grupy CANAL+ za trzeci kwartał 2023 roku,
590 mln euro wygenerowała międzynarodowa działalność telewizyjna,
795 mln euro działalność TV we Francji kontynentalnej, a za
115 mln euro odpowiadało Studiocanal. Jeśli chodzi o wzrosty rok do roku, było to odpowiednio: 0,9 proc., 6,9 proc. i 26,9 proc.
Vivendi w ogóle nie zawarł w swoim raporcie z 19 października br. danych dotyczących liczby abonentów na koniec trzeciego kwartału 2023 roku - ani ogólnej, ani tej na poszczególnych rynkach CANAL+. Można dowiedzieć się jedynie, że baza abonentów we Francji kontynentalnej w dalszym ciągu rosła w ujęciu rok do roku, tak samo baza abonencka na rynkach międzynarodowych.
Najważniejsze wydarzenia dla Grupy CANAL+ w trzecim kwartale 2023 roku:
- Nabycie 12 proc. udziałów w Viaplay Group
- Zwiększenie udziałów w MultiChoice Group - Grupa CANAL+ posiadała na dzień 30 września 2023 roku 32,93 proc. udziałów MultiChoice Group
- Nabycie pozostałych 30 proc. udziałów SPI International, co umożliwiło Grupie CANAL+ przejęcie pełnej kontroli nad spółką
- Partnerstwo z OPT Group, poprzez jej spółkę zależną ONATi, w celu uruchomienia nowych usług w Polinezji Francuskiej
- Dodanie 12 sierpnia we Francji serwisu streamingowego DAZN do oferty sportowej CANAL+ oraz rozpoczęcie dystrybucji kanału CANAL+ Ligue 1 w aplikacji DAZN. Po partnerstwach z Netflixem, Disney+, Paramount+, Apple TV+ i beIN Sports, Grupa CANAL+ kontynuuje strategię agregacji aplikacji
- Odnowienie do 2028 roku praw do transmisji Premier League we Francji, Szwajcarii, Czechach, Słowacji i Wietnamie
- Nabycie praw do saudyjskiej ligi piłkarskiej Roshn Saudi League we Francji i Afryce na kolejne dwa sezony
- Uruchomienie 1 września br. dwóch nowych kanałów filmowych: CANAL+ Box Office oraz CANAL+ Cinéma(s)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.