reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

ABS zmienia nazwę na ABS - Agility Beyond Space

dodano: 2023-10-23 11:07 | aktualizacja: 2023-10-23 12:38
autor: Janusz Sulisz | źródło: ABS

ABS operator logo AB satellite 360px Operator satelitarny ABS (wcześniej znany jako Asia Broadcast Satellite) z siedzibą w Dubaju powstał w 2006 r. zaprezentował nową tożsamość marki, która odzwierciedla nowy etap transformacji firmy. Dzięki nowemu właścicielowi i nowemu kierownictwu działającemu od zeszłego roku oraz ambitnej wizji strategicznej, ABS – Agility Beyond Space jest gotowy podnieść swoją rolę na arenie globalnej w branży satelitarnej.

absatellite.com
ABS satellite ABS satelita  760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

ABS – Agility Beyond Space [zwinność poza przestrzeniątwierdzi, że jest zdeterminowany wyjść poza swoją reputację wiarygodnego partnera, oferując zróżnicowane rozwiązania i usługi kosmiczne i naziemne dla różnych kluczowych branż, takich jak telekomunikacja/MNO, transport morski, energetyka, górnictwo, przedsiębiorstwa, rząd i obrona oraz telekomunikacja.

ABS ewoluuje w kierunku budowania strategicznych, długoterminowych relacji, oferując innowacyjne i elastyczne modele biznesowe dostosowane do unikalnych potrzeb swoich klientów i partnerów.

ABS w swojej flocie ma do dyspozycji 5 satelitów: ABS-2 (75°E), ABS-2A (75°E), ABS-3A (3°W), ABS-4/Mobisat 1 (61°E) i ABS-6 (159°E).

Flota satelitarna obejmuje swoimi wiązkami Amerykę, Afrykę, region Azji i Pacyfiku, Europę, Bliski Wschód i WNP. ABS ma biura w USA i Azji, ale główna siedziba znajduje się w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Strona domowa operatora ABShttps://absatellite.com/

W Polsce najbardziej znane są kanały nadawane z satelitów ABS-2/2A z pozycji 75°E.

- Naszą misją w ABS jest bycie zaufanym partnerem w zakresie bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań satelitarnych. Dzięki naszej odświeżonej wizji i celowi zmieniamy naszą pozycję, aby dostosować się do nowych kierunków strategicznych, globalnego zasięgu i niezachwianego zaangażowania na rzecz naszych klientów

- powiedział Amit Somani, dyrektor generalny ABS.

- Nasze podstawowe wartości, takie jak elastyczność, zaufanie, szacunek i koncentracja, stanowią podstawę naszego dążenia do doskonałości i zadowolenia klientów. Naszym celem jest przekraczanie oczekiwań we wszystkim, co robimy – nie musimy być najwięksi, ale z pewnością możemy być najlepsi.

- Przykładem tej transformacyjnej podróży jest odświeżenie marki, które wprowadza nowy, współczesny branding, który pasuje do naszej długoterminowej wizji i wzmacnia nasze zaangażowanie w dostarczanie naszym klientom niezrównanej wartości i jakości – stwierdziła firma.


 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Rebranding kanałów


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...