- Naszą misją w ABS jest bycie zaufanym partnerem w zakresie bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań satelitarnych. Dzięki naszej odświeżonej wizji i celowi zmieniamy naszą pozycję, aby dostosować się do nowych kierunków strategicznych, globalnego zasięgu i niezachwianego zaangażowania na rzecz naszych klientów
- powiedział Amit Somani, dyrektor generalny ABS.
- Nasze podstawowe wartości, takie jak elastyczność, zaufanie, szacunek i koncentracja, stanowią podstawę naszego dążenia do doskonałości i zadowolenia klientów. Naszym celem jest przekraczanie oczekiwań we wszystkim, co robimy – nie musimy być najwięksi, ale z pewnością możemy być najlepsi.
- Przykładem tej transformacyjnej podróży jest odświeżenie marki, które wprowadza nowy, współczesny branding, który pasuje do naszej długoterminowej wizji i wzmacnia nasze zaangażowanie w dostarczanie naszym klientom niezrównanej wartości i jakości – stwierdziła firma.
Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle R 4K
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
259 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...