- Naszą misją w ABS jest bycie zaufanym partnerem w zakresie bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań satelitarnych. Dzięki naszej odświeżonej wizji i celowi zmieniamy naszą pozycję, aby dostosować się do nowych kierunków strategicznych, globalnego zasięgu i niezachwianego zaangażowania na rzecz naszych klientów
- powiedział Amit Somani, dyrektor generalny ABS.
- Nasze podstawowe wartości, takie jak elastyczność, zaufanie, szacunek i koncentracja, stanowią podstawę naszego dążenia do doskonałości i zadowolenia klientów. Naszym celem jest przekraczanie oczekiwań we wszystkim, co robimy – nie musimy być najwięksi, ale z pewnością możemy być najlepsi.
- Przykładem tej transformacyjnej podróży jest odświeżenie marki, które wprowadza nowy, współczesny branding, który pasuje do naszej długoterminowej wizji i wzmacnia nasze zaangażowanie w dostarczanie naszym klientom niezrównanej wartości i jakości – stwierdziła firma.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...