dodano: 2024-03-11 12:20 | aktualizacja:
2024-03-11 20:15
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
9 marca przed godz. 20:30 widzowie TVN zaczęli skarżyć się w mediach społecznościowych na brak dźwięku podczas emitowanego właśnie nowego odcinka
show „Mam talent!”. O godz. 21:29 komunikat w tej sprawie przekazał sam TVN, informując, że za awarię na kanałach
TVN i
TTV odpowiada firma
Emitel - operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce.
Następnie, o godz. 22:10 do sprawy odniósł się
Emitel, przekazując, że przyczyna wynikała z wewnętrznych problemów technicznych, a jego specjaliści pracowali intensywnie i przywrócili poprawną emisję.
TVN jest dostępny na MUX 2 telewizji naziemnej,
TTV na MUX 1. Co ciekawe, awaria nie dotknęła kanału
Metro na MUX 8, również należącego do portfolio TVN Warner Bros. Discovery.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.