dodano: 2024-03-14 12:41 | aktualizacja:
2024-03-14 15:04
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Emitel/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
CTV9 szykuje się do startu na MUX 8. Co w ramówce?
Start regularnej emisji kanału telewizyjnego
CTV9 planowany jest na poniedziałek,
18 marca 2024 roku, jednak zostanie on poprzedzony krótką emisją testową, która rozpocznie się już w piątek,
15 marca.
Spółka Red Carpet TV otrzymała koncesję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na emisję CTV9 na MUX 8. Ten całodobowy kanał będzie
oferował zróżnicowane treści filmowo-dokumentalne, z głównym naciskiem na filmy fabularne, seriale oraz treści dokumentalne. Ponadto, w ramówce kanału znajdą się także audycje edukacyjne, adresowane do widzów od 30. do 80. roku życia.
„Kroniki popkultury” - pasmo poświęcone filmom, muzyce i książkom, oraz
„Świat w dokumencie” to tylko niektóre z propozycji, jakie przygotowuje CTV9 dla swoich widzów. Dodatkowo, stacja będzie emitować popularne seriale, w tym m.in. muzyczną telenowelę
„Queen Of Flow” oraz inne premierowe treści pochodzące z ofert globalnych platform streamingowych.
Jakie kanały na MUX 8?
W skład MUX 8 wchodzą obecnie kanały:
Nowa TV, Zoom TV, WP oraz
Metro TV. Kanał
CTV9 zajmie
50. pozycję w LCN. Według danych Emitela, MUX 8 zapewnia pokrycie techniczne około 98 proc. powierzchni Polski. Kanały MUX 8 nadawane są w paśmie
VHF, w standardzie
DVB-T/MPEG-4. Na początku 2024 roku
Emitel złożył do prezesa UKE wniosek w sprawie zmiany decyzji rezerwacyjnej dla MUX 8, którego spółka ta jest operatorem. Wniosek ten dotyczy możliwości nadawania DVB-T2. Obecnie spółka oczekuje na rozpatrzenie wniosku.
- Telewizja naziemna jest jedną z najbardziej popularnych platform odbioru telewizji w Polsce. Jest dla nas wielką satysfakcją, że Red Carpet TV Sp. z o.o. zdecydował się rozszerzyć zakres emisji swoich treści, podejmując współpracę z Emitel w zakresie emisji programów na Multipleksie 8. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie nadawcy korzyści oraz wzbogaci ofertę telewizyjną dla polskich widzów - powiedział Maciej Staszak, wiceprezes zarządu Emitel, dyrektor ds. sprzedaży.
- Cieszymy się na współpracę z Emitel w zakresie dystrybucji naziemnej programu CTV9, również z powodu dodatkowych możliwości, jakie platforma Emitel zapewni. Wymienić tu można na przykład: rozbudowaną ofertę HbbTV, a także możliwości oferowania reklam adresowalnych opartych o geotargetowanie, z których będziemy w szerokim zakresie korzystać - powiedział Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group S.A. i prezes zarządu Red Carpet TV Sp. z o.o.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.