Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W marcu
Stopklatka obchodzi okrągłe, 10. urodziny -
kanał rozpoczął nadawanie 15 marca 2014 roku. Stopklatka prezentuje szeroki wybór filmów, takich jak hollywoodzkie hity, najlepsze komedie, poruszające dramaty, klasyki kina akcji, a także popularne seriale. Stałe pasma filmowe:
Pogromcy Poniedziałków, Głośne Hity, Niedziele Na Luzie i Straszne Piątki gwarantują, że każdy znajdzie tu ciekawą propozycję na filmowy wieczór. Dzięki bogatej ofercie programowej i szerokiej dostępności, Stopklatka to dziś jeden z najpopularniejszych kanałów filmowo-serialowych w kraju, z udziałem w rynku na poziomie
1,28 proc. (Nielsen Media, grupa 16-59, luty 2024 roku).
Specjalna, jubileuszowa ramówka Stopklatki
Z okazji jubileuszu Stopklatka przygotowała dla widzów specjalną ramówkę. W marcu na widzów czekają nowości, takie jak emitowany po raz pierwszy w telewizji naziemnej film
„Hiacynt” (24 marca godz. 20:00), w którym ambitny oficer milicji na własną rękę prowadzi śledztwo w sprawie morderstwa w warszawskiej społeczności gejów. Stopklatka pokaże także premierowo serię
„Aukcja w ciemno” (emisja od poniedziałku do czwartku o godz. 18:00) opowiadającą o ludziach, którzy żyją ze sprzedaży przedmiotów wylicytowanych podczas aukcji. Kolejna nowość to serial
„Katastrofa” (od 18 marca o godz. 16:05) o śledztwie mającym wyjaśnić okoliczności zaginięcia samolotu.
Stacja przygotowała również specjalną, wielkanocną ofertę filmową z takimi hitami jak
„Mumia” „Bogowie Egiptu”, „Szybcy i martwi”, „
Pewnego razu na Dzikim Zachodzie”
czy „
Igrzyska śmierci”.
Rocznicowe logo Stopklatki z okazji 10-lecia
Poza specjalną ramówką, Stopklatka zyskała również wyjątkowe, rocznicowe logo, podkreślające jubileusz kanału. Nadawcą kanału jest spółka
Stopklatka S.A., należąca do
Grupy Kino Polska. Stopklatka dociera dziś do prawie 10,5 mln gospodarstw domowych w kraju. Stację można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej, dostępna jest również w ofercie największych sieci kablowych i platform satelitarnych.
Grupa Kino Polska jest częścią
SPI International, firmy należącej do
Grupy CANAL+. Zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.