Oferta połączonych biur reklamy, CANAL+ Advertising, obejmuje kanały z różnorodną ofertą programową (sport, filmy i seriale, lifestyle, kanały dla dzieci). W przypadku CANAL+ Polska są to kanały: CANAL+ Sport, CANAL+ Sport 2, CANAL+ Sport 3, CANAL+ Sport 4, CANAL+ Sport 5, Ale Kino+, CANAL+ Domo, CANAL+ Kuchnia, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, CANAL+ Family, Novelas+, Novelas+ 1, CANAL+ Premium. W ramach Grupy Kino Polska są to: Zoom TV, Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon.- Dzięki połączeniu oferty i zespołów CANAL+ Polska oraz Grupy Kino Polska możemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Razem dajemy reklamodawcom szeroki zasięg zarówno na satelitarno-kablowych kanałach premium, jak i w telewizji naziemnej z atrakcyjnym komercyjnie profilem widzów. Jestem przekonany, że synergia w ramach grupy przyniesie zarówno korzyść naszym klientom, jak i pozytywnie wpłynie na nasze wyniki
- mówi Michał Wojtczak, Advertising Director w CANAL+ Polska.
- Zespół CANAL+ Advertising będzie współpracował bezpośrednio z klientami, oferując indywidualne rozwiązania bazujące na projektach specjalnych i paczkach multisponsoringowych. Polsat Media będzie pełnił funkcję brokera, koncentrując się głównie na sprzedaży rozliczanej poprzez GRP - przekazało satkurier.pl biuro prasowe Grupy Kino Polska.
Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
319 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini
Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...
99 zł Więcej...