Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nadawcy francuskojęzyczni, oferujący serwisy pay-per-view odnotowali przychody w wysokości 422 mln dol. w ubiegłym roku. Wskaźniki zaprezentowane zostały podczas szóstego corocznego sprawozdania polityki nadawców Kanadyjskiej Komisji Radia Telewizji i Telekomunikacji.
W 2004 roku przeciętny Kanadyjczyk oglądał telewizję 25,8 tygodniowo – wskazują dane Nielsen Media Research. Według ośrodka BBM Bureau czas ten wyniósł 21,4 godzin. Oznacza to, że od 2003 roku mieszkańcy tego kraju o 20 minut skrócili czas spędzony przed telewizorem.
Niepokojące dla miejscowych nadawców jest także zmniejszanie się czasu poświęconego na oglądanie rodzimych produkcji telewizyjnych. W prowincji Quebek 90,1 proc. oglądanych audycji pochodzi spoza kraju. W porównaniu z danymi sprzed 10 lat także w innych prowincjach Kanadyjczycy oglądają mniej własnych programów. Wskaźnik ten wzrósł z 67,3 proc. w 1993 roku do 71,9 proc. w 2004 r.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.