Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Commaxx Group przejmuje marki i produkty Telestar-Digital GmbH
Holenderska
Grupa Commaxx z Kerkrade poszerza tym samym swoje marki i portfolio produktów o te 3 znane marki, z których część z powodzeniem sprzedawana jest na rynku niemieckim i w krajach sąsiednich od ponad 30 lat. Produkty pod marką Telestar można było czasami kupić też w Polsce. Telestar to produkty jakby zdublowane od niemieckiej firmy TechniSat pod tymi trzema markami.
Commaxx Group ma takie marki jak Lenco (chyba najbardziej znana w Polsce), Alecto, Melissa, Gastronoma, Fysic i Nedis.
- Produkty TELESTAR, IMPERIAL i REVO będą w przyszłości sprzedawane za pośrednictwem spółki zależnej Nedis BV. Asortyment jest optymalizowany i poszerzany o nowe, innowacyjne produkty
- powiedział Bert Peels, dyrektor generalny Grupy Commaxx.
Frank Kirwel, dyrektor zarządzający TELESTAR-DIGITAL GmbH, jest zadowolony z dalszego istnienia marek i produktów.
TELESTAR-DIGITAL GmbH jest w większości własnością
LEPPER Stiftung eS. Od 1993 roku TELESTAR był synonimem niemieckiej jakości i bardzo dobrego stosunku ceny do wydajności w segmencie elektroniki użytkowej. Siedziba firmy TELESTAR-DIGITAL GmbH była w Vulkaneifel jako część grupy firm TechniRopa Holding.
Celem przejęcia 3 marek jest wykorzystanie siły sprzedażowej i marketingowej Grupy Commaxx do zwiększenia udziałów w rynku w Niemczech i innych krajach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.