reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

WBD z rekordem dziennego przyrostu subskrybentów w Europie

dodano: 2024-07-30 18:12
autor: Janusz Sulisz | źródło: WBD

igrzyska olimpijskie Paryż 2024 Warner Bros. Discovery Zaledwie 2 dni wystarczyły, by IO w Paryżu przebiły poprzednie - w Tokio - pod względem oglądalności. Warner Bros. Discovery, oficjalny nadawca, podał rekordowe dane dotyczące przyrostu subskrybentów w Europie. W Polsce IO w Paryżu można obejrzeć na platformie Max, a transmisje pokazywane są na antenach Eurosport 1-9 i 4K. 28 lipca Eurosport 1 odnotował rekordową dzienną oglądalność i udział w rynku.

WBD Eurosport
Eurosport IO 2024 Paris 2024 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Igrzyska Olimpijskie w Paryżu.

Prawie miliard minut obejrzanych transmisji Warner Bros. Discovery po 2 dniach

  •     5 razy więcej osób ogląda transmisje Paris 2024 w porównaniu do Tokio 2020 w tym samym okresie
  •     Warner Bros. Discovery ustanawia rekord dziennego przyrostu subskrybentów w Europie
  •     W niedzielę Eurosport 1 odnotował rekordową dzienną oglądalność (RTG 0,76) i udział w rynku (SHR 4,11) w grupie A20-54
  •     Od 27 lipca Eurosport 1 jest czwartym najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce i numerem 1 wśród kanałów płatnych
Wprowadzenie platformy Max, ulepszonej usługi streamingowej Warner Bros. Discovery, zrewolucjonizowało sposób, w jaki widzowie w Europie doświadczają igrzysk olimpijskich.

Jest to kluczowy czynnik wzrostu widowni – to właśnie z platformy Max pochodzi 80 proc. całej streamingowej widowni igrzysk. Rekordowa dla Warner Bros. Discovery pod względem liczby widzów streamingu podczas igrzysk olimpijskich była sobota 27 lipca.

Liczba unikalnych widzów Igrzysk Olimpijskich w Paryżu na platformach streamingowych Warner Bros. Discovery po zaledwie drugim dniu* przekroczyła tę z całych poprzednich Letnich Igrzysk Olimpijskich.

W weekend otwarcia Warner Bros. Discovery ustanowiło nowy rekord przyrostów subskrybentów w jeden dzień w całej Europie.

Na platformach Max i discovery+ odnotowano prawie 1 miliard minut streamingu IO w Paryżu.

To 7 razy więcej niż na tym samym etapie poprzednich igrzysk w Tokio. Pod względem liczby obejrzanych minut w Europie, impreza w Paryżu już po dwóch dniach osiągnęła 75 proc. całkowitej oglądalności poprzednich igrzysk. Widzowie spędzają na platformach Max i discovery+ średnio o 63 proc. więcej czasu niż podczas transmisji zmagań z Tokio.

Jeśli chodzi o liczbę widzów w porównaniu z poprzednimi igrzyskami, na tym etapie imprezę w Paryżu ogląda 5 razy więcej osób.

- Igrzyska Olimpijskie w Paryżu rozpoczęły się fantastycznie, a niedawne wprowadzenie platformy Max w Europie napędza rekordową oglądalność i zaangażowanie. Potężna i unikalna kombinacja najlepszych filmów i fabularnego contentu, programów rozrywkowych i największych wydarzeń sportowych na świecie przyciąga więcej osób do platformy Max i utrzymuje ich zaangażowanie na dłużej. To dopiero początek, więc jesteśmy podekscytowani, aby na fali tego sukcesu rozpędzać się przez następne dwa tygodnie

– powiedział CEO and President, Global Streaming and Games, Warner Bros. Discovery, JB Perrette.

- Nie mogliśmy się doczekać igrzysk w Paryżu i odczuwam ogromną satysfakcję, widząc, że przyciągamy tak wielu widzów w całej Europie. Mamy wspaniałą, blisko 100-osobową ekipę wybitnych prezenterów i ekspertów, pracujących w niesamowitych studiach na dachu WBD House w Hotelu Raphael w Paryżu. Z myślą o fanach wprowadziliśmy nowe funkcjonalności, takie jak alerty medalowe na platformach Max i discovery+. To wszystko przekłada się na wyjątkowe doświadczenie olimpijskie dla widzów i decyduje o naszym sukcesie

- dodał Andrew Georgiou, President and Managing Director, Warner Bros. Discovery U.K & Ireland and WBD Sports Europe.

Igrzyska w Paryżu przyniosły znaczne wzrosty dla Eurosportu.

Zaangażowanie na stronach internetowych kanału, oferujących darmowe wiadomości olimpijskie i krótkie filmy, wzrosło o ponad 43 proc. Z kolei średnia widownia linearna Eurosportu wzrosła na wszystkich głównych rynkach w porównaniu do IO w Tokio i zwiększyła się o 98 proc., przeciwstawiając się trendowi spadku oglądalności TV w ostatnich latach**.

W niedzielę Eurosport 1 odnotował w Polsce rekordową dzienną oglądalność (RTG 0,76) oraz najwyższy w historii dzienny udział w rynku w grupie A20-54 (SHR 4,11). Od soboty Eurosport 1 jest czwartym najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce i numerem 1 wśród kanałów płatnych.

Igrzyska olimpijskie w Paryżu potrwają do niedzieli, 11 sierpnia 2024 roku i będą w całości transmitowane na prawie 50 rynkach w 19 wersjach językowych na platformie Max, discovery+ i przez Eurosport w telewizji linearnej.
*27 i 28 lipca były pierwszymi dwoma dniami igrzysk olimpijskich w Paryżu, ale rywalizacja sportowa rozpoczęła się 24 lipca, a 26 lipca odbyła się ceremonia otwarcia
**Widownia telewizji linearnej na następujących terytoriach: Dania, Francja, Finlandia, Niemcy, Włochy, Holandia, Norwegia, Polska, Rumunia, Szwecja, Wielka Brytania


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

529 zł Więcej...

Antena Inverto 120 jasnoszara

Antena stalowa, cynkowana 120cm z zawieszeniem sztywnym w kolorze jasnoszarym....

399 zł Więcej...