reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

DAZN kupuje prawa do Ligue 1 we Francji

dodano: 2024-08-01 22:40
autor: Janusz Sulisz | źródło: DAZN/LFP

Ligue 1 McDonalds logo blue 360px LFP DAZN - sportowa platforma streamingowa wraz z beIN Sports, nabyła wyłączne prawa do transmisji na żywo, powtórek, skrótów z piłkarskich meczów Ligue 1 McDonald's we Francji na najbliższe 5 sezonów. Umowy są warte 500 mln euro rocznie dla Ligue 1.

LFP/DAZN/beIN
DAZN bein Sports Ligue 1 mcDonalds fot LFP 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

DAZN zdobywa prawa do Ligue 1 we Francji

DAZN stanie się nowym głównym nadawcą Ligue 1 McDonald's.

DAZN zaoferuje francuskim kibicom wszystkie 306 meczów w jednym miejscu: 8 meczów Ligue 1 na żywo i na wyłączność, w godzinach rozpoczęcia w piątek, sobotę i niedzielę. 

Jeden mecz w każdą sobotę o godz. 17:00 będzie dostępny w beIN Sports.
Później ten sam mecz z opóźnieniem do północy zostanie pokazany w DAZN. beIN Sports będzie posiadać prawa do jednego meczu na żywo w tygodniu meczowym przez początkowy okres 3 lat. Umowy są warte według doniesień  medialnych 500 mln euro rocznie dla najwyższej ligi piłkarskiej we Francji.

Współpraca DAZN - LFP

DAZN oświadcza, że ​​będzie ściśle współpracować z Ligue de Football Professionnel (LFP) oraz jej klubami, wykorzystując potencjał komercyjny i społecznościowy platformy do stworzenia oferty dla fanów, FanZone, która zapewni im możliwość oglądania, grania, kupowania i dzielenia się informacjami w jednej, dedykowanej przestrzeni na platformie DAZN.

Te strategiczne umowy, zawarte w wyniku szczególnie rygorystycznego i kolegialnego procesu, zapewniają niezbędne gwarancje dla wszystkich klubów.

Umowa zawarta z DAZN przewiduje w szczególności istotne możliwe do osiągnięcia premie (pierwszy automatyczny bonus w wysokości 50 mln euro zostanie zatem uruchomiony po przekroczeniu progu 1,5 mln abonentów w pierwszym sezonie) oraz klauzule elastycznego outletu. To partnerstwo otwiera drogę do znaczących perspektyw rozwoju i potwierdza stale rosnącą atrakcyjność francuskiego futbolu.


Podczas gdy inni operatorzy m.in. Canal+ France wyrażali w tym okresie zainteresowanie, DAZN i beIN SPORTS zostały wybrane przez LFP ze względu na ich długoterminowe zaangażowanie i zamiar oferowania atrakcyjnych treści, demonstrując w ten sposób ich zaufanie do jakości i dynamiki wzrostu Ligue 1 McDonald's.

DAZN wpisuje się w ofensywną i ambitną strategię, podobnie jak obecność we Włoszech, Hiszpanii i Niemczech, gwarantując szeroką dystrybucję mistrzostw. Jednocześnie decyzja beIN SPORTS, partnera LFP od prawie 15 lat, o przystąpieniu do tego strategicznego partnerstwa podkreśla jego ciągłe zaangażowanie we francuską piłkę nożną po odnowieniu praw do Ligue 2 BKT. Znacząca inwestycja beIN SPORTS stanowi niezbędne wsparcie dla wszystkich klubów.

Nowy sezon Ligue 1 rozpoczyna się 16 sierpnia.


Shay Segev, CEO DAZN Group, skomentował:

- To ekscytujący moment dla DAZN i francuskiej piłki nożnej. Ligue 1 McDonald's to fantastyczna rywalizacja z udziałem świetnych klubów i reputacją jednych z najbardziej utalentowanych i utalentowanych graczy w światowej piłce nożnej. Możliwość zaprezentowania rywalizacji w całości na DAZN, z ośmioma z dziewięciu meczów na żywo i ekskluzywnie na naszej platformie w każdej rundzie, najlepszymi grami i treściami niemal na żywo, oznacza, że ​​możemy stworzyć niezrównane miejsce docelowe dla francuskich fanów piłki nożnej. We Francji DAZN będzie domem Ligue 1 McDonald's.

- DAZN wierzy w partnerstwo i uznaje odpowiedzialność, którą wzięliśmy na siebie, aby współpracować z LFP, klubami i szerszym ekosystemem francuskiej piłki nożnej. DAZN chce, aby Ligue 1 McDonald's rosło w zasięgu, widowni i wartości. Możemy pomóc w osiągnięciu tego dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu do produkcji, marketingu i dystrybucji skoncentrowanemu na kibicach. I jesteśmy zobowiązani, aby to zadziałało dla wszystkich stron – jeśli francuska piłka nożna radzi sobie dobrze, DAZN radzi sobie dobrze. 


Vincent Labrune, prezes LFP, dodał:

- Ta ważna umowa z DAZN otwiera nowy rozdział w historii Ligue 1 McDonald's. Dzięki DAZN LFP i kluby zobowiązują się do unowocześnienia dostępu do treści naszych mistrzostw i oferowania prostego i kompleksowego dostępu do ulubionej serii sportowej francuskiej publiczności w każdy weekend. Razem i przez cały tydzień będziemy dążyć do oferowania treści premium w DAZN fanom Ligue 1 McDonald's i naszym klubom. Każdego weekendu DAZN będzie transmitować na żywo 8 z 9 meczów i dostarczać wciągające treści, aby przybliżyć kibicom emocje i pasję piłki nożnej i mistrzostw.


DAZN podał informację, że jej oferta meczów Ligue 1 na najbliższe 5 sezonów będzie dostępna do nabycia i pokazywania w obiektach komercyjnych we Francji, takich jak restauracje, kluby, kasyna, hotele i inne.

 

Źródło: www.lfp.fr 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...