reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Premiere stawia na reklamę

dodano: 2005-08-09 16:08
autor: Adrian Gąbka | źródło: TN

premiere_logo_sk.jpg - W nadchodzącym roku niemiecki operator pay-tv Premiere planuje zwiększenie wydatków na kampanie reklamowe, zwłaszcza telewizyjne. – poinformowała niemiecka wersja gazety „Media & Marketing”. Premiere spodziewa się 3 proc. wzrostu liczby abonentów w 2006 r.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Umacnianie marki Premiere ma pomóc w osiągnięciu zamierzonych 8 proc. wzrostu liczby abonentów do roku 2009 roku. Kampanie reklamowe są bardzo ważne, ponieważ rośnie liczba Niemców zainteresowanych cyfrową telewizją. Satelitarna platforma cyfrowa musi jeszcze wygrać walkę o nich z DVB-T i cyfrowymi sieciami kablowymi.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...