Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W godzinach 16:00 - 0:00 nie pojawi się żaden tego typu spot. W marcu przyszłego roku podobne ograniczenie ma być wprowadzone na antenę Vivy i Vivy Plus.
Już od dość dawna niemieckie kanały muzyczne krytykowane są za nadmiar spotów tego typu - bloki reklamowe pojawiają się coraz częściej i trwają zbyt długo. Krok na jaki zdecydowało się MTV umożliwi przyciągnięcie większej liczby widzów podczas największej oglądalności kanałów muzycznych - wieczorami.
Być może już w niedalekiej przyszłości na podobny krok zdecyduje się i Viva Polska - ostatnio rozpoczęto reklamowanie dzwonków znanej w zachodniej Europie firmie Jamba. Obecnie jednak spotów nie jest jeszcze dużo, a i ciężko rokować temu przedsięwzięciu powodzenia na polskim rynku. Już widząc same ceny usług można dojść do wniosku, że podjęto decyzję o rozpoczęciu działalności bez jakichkolwiek prób zbadania sytuacji na rynku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.