reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowe kanały i ceny CanalSat

dodano: 2005-08-25 16:43
autor: Adrian Gąbka | źródło: satmag

CanalSat_new_logo_jpg.jpg Na konferencji prasowej francuskiej platformy CanalSat poinformowano o nowych składnikach pakietu, które będą dostępne dla abonentów już jesienią. Do końca bieżącego roku operator chce mieć 3,2 mln klientów. Pomogą w tym zmodyfikowane pakiety.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najwcześniej, bo 1 września ruszy Discovery Real Time, adresowany głównie do mężczyzn. Będzie dostępny w pakiecie tematycznym platformy. Z naziemnej telewizji cyfrowej do CanalSat przywędruje muzyczny kanał NRJ12. Emisję satelitarną rozpocznie jeszcze 30 września.

5 października w paczce pojawi się Fox Life, kobiecy kanał Ruperta Murdocha, dostępny we Włoszech. 8 listopada CanalSat wzbogaci się o wcześniej zapowiadany Nickelodeon, a 2 grudnia dołączy Sci-Fi Channel.

Poza wymienianymi kanałami, trwają negocjacje o włączenie do oferty trzech stacji z DVB-T, wśród nich Direct 8.

Francuski operator satelitarny zapowiedział zmiany w swojej ofercie pakietowej. Do dyspozycji abonentów będą następujące pakiety:

Canalsat Aperçu za 11 euro miesięcznie
Canalsat Librement za 20.90 euro miesięcznie
Canalsat Librement Famille za 26,90 euro miesięcznie
Canalsat Librement Cinema za 28,90 euro miesięcznie
Canalsat Passionnément za 30.90 euro miesięcznie
Canalsat Intensément za 47.90 euro miesięcznie


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...