Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czeska firma Much Czech zdobyła wyłączne prawa do wykorzystywania znaku towarowego MuchMusic. Wkrótce ruszy czeska wersja kanału, w której ramówce znajdować się będą audycje znane za oceanem. Wykorzystana zostanie też infrastruktura techniczna MuchMusic – z jinglami, motywami graficznymi i oprogramowaniem włącznie.
- Cieszymy się, że marka MuchMusic znana widzom na całym świecie trafi do Czech – powiedział Kevin Byles, wiceprezes spółki Chum International, do której należy MuchMusic. Pierwsze programy na potrzeby nowej stacji będą produkowane w Pradze – jeszcze w tym roku. Dostęp do kanału ma mieć ponad 1,5 mln widzów. Nadawca planuje emisję satelitarną, naziemną, drogą komórkową i przez IPTV.
Marka MuchMusic występuje w 20 krajach Ameryki Łacińskiej i Karaibów. W platformie cyfrowej Orbit (Arabsat 3A 26E) jako blok programowy. Znany kanał mogą też oglądać widzowie z południowej Afryki i Indonezjii. Kanały Chum International nadają w 130 krajach świata – na Bliskim Wschodzie, w Europie i Ameryce Łacińskiej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.