Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania adresowana jest do mężczyzn w wieku 25-49 lat, o przynajmniej średnich dochodach, wykształceniu średnim lub wyższym, określanych w segmentacji psychograficznej potencjalnych abonentów Cyfry+ jako "adventure lovers": osób oczekujących od telewizji dopełnienia ich pasji dla wyjątkowych przeżyć, niezwykłych odkryć, intensywnych emocji i wrażeń, których poszukują w swoim życiu.
Wg badań ilościowych przeprowadzonych na zlecenie Canal+ Cyfrowego przez instytut badawczy 4P Research Mix w grudniu 2005 r. kobieta w srebrnym kostiumie jest kojarzona z Cyfrą+ przez 85 proc. przedstawicieli grupy docelowej, zaś sama postać jest oceniana jako sympatyczna (84 proc.), nowoczesna (81 proc.), bardzo atrakcyjna (80 proc.), zachęcająca do zainteresowania się ofertą Cyfry+ (72 proc.). W 2006 r. jako ambasador Cyfry+ Cyfrelia ma komunikować strategię marki: jeszcze większe zrozumienie dla potrzeb i pasji widzów, oferowanie dokładnie takiej rozrywki, informacji i edukacji, jakiej potrzebują.
Strategię i kreację kampanii opracowało Euro RSCG Warsaw. Planowaniem mediów zajęła się agencja Mediaplanning Group, a kreacją materiałów BTL-owych do punktów sprzedaży agencja Adah Advertising. Spot reklamowy wyreżyserował Łukasz Kośmicki.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.