Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dobre wskaźniki finansowe TKP to efekt m.in. konsekwentnie prowadzonej polityki firmy po okresie restrukturyzacji, stosowania efektywnych procedur zarządczych oraz systematycznego wzrostu bazy abonenckiej. TKP podała, że jej cyfrowa platforma na Hot Birdzie liczy 800 tys. gospodarstw domowych, a kanały nadawane przez Canal+ Cyfrowy odbierane są w 50 sieciach telewizji kablowej.
Przypomnieć należy, że w 2004 roku, zgodnie ze standardami US GAAP, zysk netto spółki wyniósł 107 mln zł, a przychód 698 mln zł.
Canal+ Cyfrowy jako nadawca telewizyjny i operator platformy cyfrowej stale rozwija oferowane usługi. W minionym roku spółka m.in. przeprowadziła repakietyzację oferty cyfrowej platformy oraz zainwestowała w zaawansowany system CyberSport do obsługi transmisji rozgrywek piłkarskich na Canal+ Sport.
Ostatnio spółka ma dodatkowe call center dysponujące 60 stanowiskami do realizacji rozmów telefonicznych w ramach akcji marketingowych i lojalnościowych.
W 2006 roku Canal+ Cyfrowy zamierza rozbudować bazę abonencką i poszerzyć pakiet oferowanych usług w oparciu o nowe technologie. Spółka planuje m.in. rozwój portfolio kanałów telewizyjnych, zarówno własnych, jak i dostępnych na platformie cyfrowej oraz wdrożenie nowego programu lojalnościowego dla dotychczasowych abonentów Cyfry+.
Planowane jest także rozpoczęcie budowy nowej siedziby spółki w Warszawie. Uruchomiono także nową stronę internetową pod adresem www.canalpluscyfrowy.pl. Serwis zawiera również odnośniki do stron internetowych wszystkich marek z portfolio spółki. Start witryny korporacyjnej ma usprawnić komunikację na temat działań podejmowanych przez spółkę i wzmocnić wizerunek firmy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.