dodano: 2006-06-24 15:23 | aktualizacja:
2006-06-24 15:48
autor: Janusz Sulisz |
źródło: przegląd sportowy/lech
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Informację podał Przegląd Sportowy, wynika z niej, że klubem Lech Poznań interesuje się około 3 mln osób i nie dotyczy to tylko kibiców w Wielkopolsce.
Michał Lipczyński, szef marketingu KKS Lech powiedział, że 'jest zatem dla kogo robić taką telewizję'. Pomysł na własną telewizję klubu przyszedł z Anglii, Hiszpanii Francji i Włoch, gdzie kluby zarabiają na tym dodatkowe pieniądze.
Właściciel Amiki, Jacel Rutkowski twierdzi, że Lech prowadzi rozmowy z dwoma stacjami telewizyjnymi na temat ewentualnego uruchomienia klubowej stacji telewizyjnej.
Poza kanałem telewizyjnym KKS Lech planuje także internetowy sklep z pamiątkami, kartę kredytową Lecha oraz udostępnienie nazwy stadionu sponsorowi.
Inny polski klub piłkarski - Legia Warszawa ma właściciela (ITI Group), który planuje uruchomienie kanału sportowego. Co na to Wisła Kraków czy Zagłębie Lubin - czy też postarają się o własny kanał telewizyjny??
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.