dodano: 2006-10-19 14:57 | aktualizacja:
2006-10-19 15:53
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Red.es i opierając się na statystykach Ministerstwa Przemysłu, hiszpańskie gospodarstwa domowe wydały 297 mln euro na usługi płatnej telewizji w pierwszym kwartale roku finansowego, czyli 6.3 proc. mniej niż w tym samym czasie w zeszłym roku.
ARPU spadło o 1 euro do 34.4 euro miesięcznie, podczas gdy Internet ARPU wzrosło o 14 proc. i wyniosło 26.2 euro.
W marcu 2007 roku w Hiszpanii będzie 3.28 mln abonentów płatnej telewizji, w tym 1.428 mln klientów Digital+ (platforma twierdzi, że już teraz posiada 2 mln), 1.57 mln sieci kablowych, w tym ONO, Euskatel, R i Telecable oraz 300 tys. klientów usługi IPTV - Imagenio, należącej do spółki Telefonica.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.