reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Słabe wyniki pay-tv w Hiszpanii

dodano: 2006-10-19 14:57 | aktualizacja: 2006-10-19 15:53
autor: Magda Kowalczyk | źródło: adtv

Rynek hiszpańskiej płatnej telewizji osiąga coraz gorsze wyniki z powodu ponownego uruchomienia DVB-T, startu nowych, komercyjnych kanałów i dużej popularności darmowych plików ściąganych z internetu (głównie filmów i muzyki).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Red.es i opierając się na statystykach Ministerstwa Przemysłu, hiszpańskie gospodarstwa domowe wydały 297 mln euro na usługi płatnej telewizji w pierwszym kwartale roku finansowego, czyli 6.3 proc. mniej niż w tym samym czasie w zeszłym roku.

ARPU spadło o 1 euro do 34.4 euro miesięcznie, podczas gdy Internet ARPU wzrosło o 14 proc. i wyniosło 26.2 euro.

W marcu 2007 roku w Hiszpanii będzie 3.28 mln abonentów płatnej telewizji, w tym 1.428 mln klientów Digital+ (platforma twierdzi, że już teraz posiada 2 mln), 1.57 mln sieci kablowych, w tym ONO, Euskatel, R i Telecable oraz 300 tys. klientów usługi IPTV - Imagenio, należącej do spółki Telefonica.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...