Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Joanna Pasynkiewicz, Członek Zarządu firmy Aster i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Aster otrzymała tytuł Menedżera Roku 2006 w kategorii Sprzedaż i Marketing. Nagrodę przyznawano za wprowadzenie na rynek najbardziej skutecznych rozwiązań w dziedzinie sprzedaży i marketingu oferowanych produktów.
Arnaud de Villeneuve, Prezes Canal+ Cyfrowy otrzymał Złotego Jupitera w kategorii Produkt i Oferta, przyznawanego za wprowadzenie najbardziej atrakcyjnego produktu w zakresie oferty programowej i usług.
Maciej Sojka, Prezes ITI Neovision, wygrał
w kategorii Technologia i Innowacje za wprowadzenie najbardziej innowacyjnych rozwiązań technologicznych w branży.
Tytuł Menedżera Roku 2006 w kategorii Firma Roku otrzymał Janusz Arciszewski – Prezes Firmy Aster. Nagrodę przyznano za najbardziej wszechstronny i dynamiczny rozwój firmy w obszarach: technologii, inwestycji oraz skutecznych działań sprzedaży i marketingu.
Nagrody przyznane przez honorową Kapitułę zostały wręczone 24 października br., podczas konferencji PIKE w Zakopanem.
W skład Kapituły weszło blisko 20 przedstawicieli polskich mediów, instytucji i organizacji oraz finaliści poprzednich edycji konkursu: Piotr Barełkowski – TV Biznes, Henryk Ciski – TV Sat Magazyn, Juliusz Donajski – Media i Marketing, Ewa Gadomska - KRRiTV, Danuta Harenda - Telekabel, Grzegorz Kantowicz - Infotel, Juliusz Kłosowski – The Warsaw Voice, Zuzanna Matyjek - FORBES, Aleksander Kutela – HBO Polska, Dominik Libicki – Cyfrowy Polsat SA, Andrzej Marciniak – To & Owo, Joanna Pasynkiewicz - Aster, Jan Rozpłochowski, Marek Sowa – UPC Polska, Jerzy Straszewski - PIKE, Andrzej Strehlau, Janusz Sulisz – SAT Kurier, Piotr Welc – Onet.pl, Tomasz Węgrzyński – Vectra SA, Jacques Aymar de Roquefeuil – Canal+ Cyfrowy, Andrzej Zarębski – Zarębski i Partnerzy.
Uroczystą galę Menedżera Roku 2006 prowadziła Agnieszka Maciąg.
Honorowym patronem konkursu HBO o tytuł Menedżera Roku jest Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, a parterami medialnymi szóstej edycji są: FORBES, Infotel, Media i Marketing, onet.pl, Telekabel, TV Biznes, TV Sat Magazyn, The Warsaw Voice.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.