dodano: 2007-01-30 19:49 | aktualizacja:
2007-01-31 16:41
autor: Janusz Sulisz |
źródło: kommersant.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Platforma NTV Plus zażądała od Fashion TV aż 600 tys. dol. za dalszą dystrybucję kanału w ramach oferty programowej na wyłączność i 300 tys. jeśli w pakiecie znajdą się inne kanały o modzie. Na tego rodzaju propozycję nadawca się nie zgodził i związku z tym umowa na dalszą dystrybucję nie została przedłużona.
Decyzja ta jest o tyle zaskoczeniem, że stacja była obecna na rosyjskim rynku dobrych 10 lat i cieszyła się sporą popularnością wśród Rosjan. Miesięcznie stacja jest oglądana przez prawie 2 mln widzów.
Fashion TV oprócz obecności w NTV+ jest dostępny w sieci Komkor-TV, Strim-TV i z satelity Hot Bird 8 - 13Ei Jamal-201 - 90E.
Gdy nadawca Fashion TV nie przyjął warunków operatora, NTV+ wprowadził do oferty inny kanał o modzie - World Fashion.
Niewątpliwie, po tym, jak kanał Fashion TV został wyłączony z oferty, nadawca straci znaczącą część rosyjskiej publiczności, a przede wszystkim w Moskwie, gdzie kanał był także nadawany w restauracjach czy barach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.