dodano: 2007-05-11 13:13 | aktualizacja:
2007-05-15 17:30
autor: Janusz Sulisz |
źródło: parabola.cz
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na Słowacji platforma UPC Direct miała na koniec pierwszego kwartału 22.2 tys. abonentów, co daje wzrost o 13 proc. (2,6 tys.) w porównaniu do tego samego okresu w 2006.
W Czechach firma Liberty Global podała, że ma 133.4 tys. abonentów satelitarnej platformy UPC Direct co oznacza, że ubyło jej 1.1 tys. użytkowników (spadek o 0,8 proc.).
Analogową telewizję kablową UPC ogląda w Czechach 522.9 tys. klientów. Z cyfrowych usług (DVB-C) w UPC korzysta już 33.9 tys. abonentów.
Na Węgrzech platforma UPC Direct zanotowała 163,7 tys. abonentów, co dało spadek o 4,4 proc. (ubyło jej 7,2 tys abonentów).
Czwartym krajem, o którym Liberty Global podała informacje na temat wyników UPC jest Rumunia. Działa tam aż 5 platform satelitarnych, obok Max TV, Boom TV, Digi TV i Dolce TV jest też FocusSat, za którą odpowiada firma UPC Romania. Tam platforma satelitarna Focus Sat ma 66.7 tys. abonentów, wykazując wzrost 16.4 tys. Analogową TV w sieciach kablowych UPC Romania ogląda 1.324 mln abonentów, a w cyfrowej ofercie DVB-C tylko 7,7 tys.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.