dodano: 2007-06-26 23:19 | aktualizacja:
2007-06-27 10:03
autor: JK |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Analizę dotyczącą europejskiego rynku płatnej telewizji przygotowała włoska firma ITMedia Consulting.
Z analizy tej wynika, że rynek telewizji w Europie Zachodniej zanotował wzrost 6.2 proc. w 2006 (w porównaniu z 7.4 proc. w 2005) do całkowitej wartości niemal 80 mld euro.
Płatna telewizja też odnotowuje szybkie wzrosty. Pod koniec 2006 aż 30 proc. europejskich gosp. domowych płaciła za pakiety Premium.
ItMedia w analizie wskazał, że płatne pakiety z klasycznymi kanałami Premium, mają przed sobą coraz większą konkurencję na rynku, z powodu rozwoju innych form dystrybucji kanałów telewizyjnych, zwłaszcza DVB-T FTA i IPTV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.