reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nickelodeon ponownie w Okienku UPC

dodano: 2009-05-04 15:22 | aktualizacja: 2009-05-04 16:24
autor: Anita Dąbek | źródło: UPC

Nickelodeon Od 4 maja br. abonenci wszystkich pakietów analogowych usługi telewizyjnej UPC mogą oglądać w ogólnodostępnym Okienku UPC dziecięcy kanał Nickelodeon. Jest on adresowany do widzów w wieku od 4 do 15 lat i wchodzi w skład pakietu Max Telewizji Cyfrowej UPC. Przez najbliższy tydzień będą mogli zapoznać się z nim klienci UPC mieszkający w zasięgu usługi cyfrowej.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nickelodeon jest popularnym, w całości dubbingowanym kanałem dla dzieci i młodzieży. Program dostępny jest w dwóch wersjach językowych: po polsku oraz w wersji oryginalnej – anglojęzycznej. Wśród bogatej propozycji programów, filmów i seriali skierowanych do młodych widzów, dostępne są największe światowe hity, m.in. „Dora poznaje świat” i „SpongeBob Kanciastoporty”. Oferta programowa stacji nie ogranicza się wyłącznie do produkcji zagranicznych, od początku znalazły się w niej także polskie programy: „Roztańczony Nick” oraz „Szkoła Rysowania”. Od dziś, dzięki Okienku UPC z ofertą kanału Nickelodeon mogą zapoznać się klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający ze wszystkich pakietów analogowych w aglomeracji warszawskiej i katowickiej, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i Kielcach.

W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze telewizji cyfrowej UPC. Okienko UPC cieszy się dużą popularnością wśród abonentów telewizji analogowej. Do tej pory mogli oni za jego pośrednictwem zapoznać się m. in. z takimi kanałami jak: Cartoon Network, Boomerang, Da Vinci Learning, Nickelodeon, Universal Channel, BBC Knowledge, AXN SciFi, czy FOXlife.

Nickelodeon – podobnie jak pozostali nadawcy kanałów dziecięcych dostępnych w ofercie UPC – jest jednym ze sponsorów akcji lojalnościowej „3x3 Kids” skierowanej do wszystkich klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC. Więcej o akcji można dowiedzieć się odwiedzając stronę konkursową http://www.upc.pl/telewizja/konkursy. Można tam zapoznać się z informacjami o konkursach dla abonentów i nagrodach ufundowanych przez Nickelodeon.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...