dodano: 2009-08-17 12:41 | aktualizacja:
2009-08-17 12:43
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na rynku telekomunikacyjnym pakietyzacja usług jest od kilku lat silnie zaznaczającym się trendem. Żaden operator oprócz UPC nie zdecydował się jednak, aby w pakiecie 3 usług jedną oferować bez opłat. Promocja „Kup 3 płać za 2”, wprowadzona we wrześniu 2007 roku, cieszyła się przez długi czas niesłabnącą popularnością i pozwoliła UPC znacząco zwiększyć bazę klientów korzystających z więcej, niż jednej usługi.
Obecna edycja promocji idzie o krok dalej, niż poprzednia, która oferowała pakiet trzech usług w cenie dwóch w umowie promocyjnej na czas określony. Teraz – trzecią usługę klient otrzymuje od UPC bez dodatkowych opłat na zawsze. To proste i wygodne rozwiązanie, które pozwoli naszym klientom cieszyć się pełnym pakietem cyfrowych usług w niższej cenie. – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.
Promocja „Kup 3 płać za dwa” dostępna będzie dla wszystkich, zarówno nowych, jak i obecnych klientów. Zasady promocji są proste: aby z niej skorzystać, dotychczasowi klienci korzystający z jednej lub dwóch usług mogą uzupełnić pakiet do trzech, a klienci korzystający z potrójnej usługi mogą zmienić parametry przynajmniej jednej z usług na wyższe.
O promocji klienci będą mogli dowiedzieć się m.in. dzięki jesiennej kampanii reklamowej „
Dwoimy się i troimy”, która rusza 17 sierpnia. W ramach kampanii emitowane będą spoty w telewizji, widoczna będzie także reklama w Internecie. Promowana będzie także za pomocą ulotek dostępnych w biurach obsługi klienta, dystrybuowanych poprzez mailingi oraz za pomocą plakatów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.