reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Kampania promocyjna sieci Vectra

dodano: 2009-09-14 14:34 | aktualizacja: 2009-09-14 14:38
autor: Anita Dąbek | źródło: Vectra

Vectra_logo_sk.jpg 14 września 2009 roku rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna sieci kablowej Vectra, prowadzona pod hasłem „Vectra – najbardziej cyfrowa”.  W stolicy – w związku z wejściem Vectry na warszawski rynek – kampania będzie bardziej intensywna i wzbogacona o większą ilość kanałów komunikacji.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Promocja ogólnopolska oparta jest o szeroko-zasięgową, intensywną kampanię telewizyjną (kanały TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), prasę ogólnopolską (głównie tygodniki i magazyny), a także intensywną kampanię prowadzoną w Internecie. Nowa promocja to możliwość zamiany pakietów na wyższe za niewiele więcej, a do tego bogata oferta programów cyfrowych, w tym aż 11 w wysokiej rozdzielczości, szybki Internet, który w nocy przyśpiesza czterokrotnie oraz jeszcze więcej darmowych minut na rozmowy telefoniczne.

Klienci mogą skorzystać z zakupu każdej usługi oddzielnie lub wybrać pakiety składające się z dwóch lub trzech usług w atrakcyjnych cenach. Wybierając usługi w pakietach, oprócz niższych cen, Klienci otrzymają dodatkowo bonusy: np. jeden z czterech dostępnych pakietów tematycznych (CANAL+, HBO, Sport na ostro, Erotyczny), modem Wi-Fi, zwiększoną prędkość wysyłania danych przez Internet, abonamenty telefoniczne lub paczki darmowych połączeń na telefony komórkowe, za 1zł brutto każdy.

W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Dodatkowo launch marki w stolicy wspierać będzie lokalna kampania radiowa. W połowie sierpnia rozpoczęliśmy sprzedaż naszych usług w Warszawie pod marką Vectra. Dlatego też zaplanowaliśmy tam wzmożone działania marketingowe, dzięki którym nasza marka zaistnieje w świadomości i w domach mieszkańców stolicy – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu Vectra S.A.

Ogólnopolska kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL.

Kreację przygotowała agencja reklamowa BBDO z Warszawy. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Dom Mediowy MediaCom.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...