dodano: 2009-10-06 14:10 | aktualizacja:
2009-10-06 18:00
autor: Anita Dąbek |
źródło: broadbandtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W Republice Południowej Afryki pakiet jest najczęściej oglądanym spośród wszystkich międzynarodowych kanałów, podobnie jak w przypadku Polski. W Australii, kanały BBC są na drugim miejscu pod względem oglądalności, po kanałach TV1.
Nadawca będzie kłaść większy nacisk na lokalną sprzedaż reklam. 18 miesięcy temu Worldwide otworzył biuro sprzedaży w USA i teraz chce otworzyć podobne w Warszawie. Celem jest zwiększenie dochodów z reklam z obecnych 5 proc. do ok. 30 proc.
Dla BBC, Polska jest doskonałym przykładem tego, jak wielki sukces odnoszą dobrze zlokalizowane wersje kanałów. Wszystkie cztery kanały są w pełni zlokalizowane. W zakresie dystrybucji, Worldwide wprowadzi ma swoje plany wobec Francji i Włoszech.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.