dodano: 2009-11-15 13:05 | aktualizacja:
2009-11-15 20:57
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: gazeta.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Szefowa Universal Networks zapowiedziała też, że znacząco zwiększy się liczba kanałów w portfolio tej firmy.
Z obecnych 70 kanałów na koniec przyszłego roku ma ich być już 80-90, w tym trzy nowe dla Polski. Niestety z powodu recesji nie udało się uruchomić jeszcze większej liczby kanałów. Przy czym problemem nie okazała się jakaś trudność ze strony Universal Networks, ale ze strony partnerów, czyli sieci kablowych, które muszą modernizować infrastrukturę, a to wymaga inwestycji. Podobnie jest z satelitarnymi platformami DTH, które muszą czekać na uruchomienie nowych pojemności na nowych satelitach, aby móc poszerzyć swoją ofertę. W Polsce faktycznie może być problem z pojemnością dla platform, bo pojemność satelitów Hot Bird nie jest z gumy.
Universal Networks na polskim rynku ma 5 kanałów:
4 filmowe kanały:
Universal Channel, Sci-Fi, Movies24, Hallmark (najdłużej w Polsce, jeszcze od czasów Wizji TV - teraz na wyłączność dla CYFRY+) i dziecięcy
KidsCo, znany z telewizji n.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.