dodano: 2009-11-17 20:40 | aktualizacja:
2009-11-18 12:57
autor: Janusz Sulisz |
źródło: media2.pl/Radio PIN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Okres przedświąteczny to czas wielkiej próby dla platform satelitarnych, ponieważ mają okazję pozyskać wielu nowych abonentów. W tym celu przygotowują promocje i rozszerzają ofertę. CYFRA+ jako pierwsza na naszym rynku wprowadziła promocję z telewizorem LCD za 1 zł. Na razie nie wiadomo, czego można spodziewać się od Cyfrowego Polsatu.
Dominik Libicki tak skomentował całą sprawę w Radiu PIN:
My poszukujemy klientów bardzo z nami związanych, lojalnych a mam wrażenie, że nie do końca takich się zdobywa kiedy przekupuje się krótko mówiąc klienta drogimi gadżetami, bo ten klient za chwilę będzie potrzebował następnego.
Szef Cyfrowego Polsatu nie lekceważy jednak swoich konkurentów, twierdząc, że
konkurencja na polskim rynku platform jest jedną z najtrudniejszych w Europie. Według niego nasycenie płatną telewizją w Polsce wynosi obecnie 70 proc., a w ciągu trzech lat wyniesie 80 proc. Libicki unika wypowiedzi na temat konkurencji ze strony platformy n, która według niego
cały czas jest nierentowna i tam udziałowcy muszą cały czas dokładać.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.