dodano: 2010-09-02 10:42 | aktualizacja:
2010-09-02 13:46
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis/media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze startu nowej strony. Była ona przygotowywana z myślą o wygodzie naszych klientów i wierzę, że zakładany cel udało nam się osiągnąć. Testem nowego serwisu będzie z pewnością "Jesienne piłowanie cen" - czyli akcja promocyjna, która wystartowała również w dniu dzisiejszym, a w ramach której oferujemy ponad 100 produktów przecenionych nawet do 70%. Szczegóły akcji są oczywiście na naszej stronie - poinformowała Olgierd Dobrzyński, Prezes Zarządu Mango Media.
Mango to jedyny w Polsce 24-godzinnym kanał telezakupowy. Uruchomiony został w 2003 roku i należy do Grupy TVN. W jego ofercie znajdują sie produkty z takich kategorii jak: zdrowie, uroda, produkty dla domu i kuchni, fitness, biżuteria, muzyka Timelife, a także gadżety TVN.
Strona internetowa:
www.mango.pl
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.