dodano: 2010-09-23 12:30 | aktualizacja:
2010-09-23 13:48
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Parkiet/4Fun Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
4Fun Media zdecydowała się wypuścić swoje akcje na Giełdę Papierów Wartościowych, ponieważ chce pozyskać pieniądze na
polepszenie wiosennej ramówki, a także ma w planach uruchomienie
nowego kanału dla młodzieży w przyszłym roku.
–
Pomoże to w budowaniu wartości spółki na rynku i pozwoli nam pozyskać środki na nowe formaty w wiosennej ramówce. Pracujemy też nad nowym kanałem dla szerokiej widowni młodzieżowej – chcemy go wprowadzić na rynek w przyszłym roku. Wiele zależy tu oczywiście od sytuacji na rynku dystrybucji, ale myślimy o I połowie przyszłego roku – poinformowała Czekała.
To jednak
nie jedyna nowa stacja, jaką firma ma w planach, ponieważ pragnie ona rozbudowywać się jako grupa oferująca programy i kanały dla osób w wieku 16 – 49 lat. –
Według prognoz domów mediowych kanały tematyczne to media reklamowe, które będą się teraz intensywnie rozwijały – mówi Czekała.
4Fun Media myśli także o przejęciach. –
Jeśli chodzi o akwizycje, orientujemy się głównie na Internet – mówi prezes spółki. Firma w ubiegłym roku zanotowała 3,5 mln zł przychodów przy 3,1 mln zł zysku netto. –
Nasze podstawowe wpływy to przychody reklamowe, ale mamy też wpływy z działalności nieinteraktywnej, i to nie tylko tej widocznej na antenie, ale też np. z dystrybucji naszego kontentu w komórkach. Wszystkie te przychody cały czas rosną – dodaje.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.