dodano: 2010-10-14 20:28 | aktualizacja:
2016-07-31 21:41
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecnie portfolio internetowe UPC otwiera
Fiber Power 5 Mb/s, który pozwala na płynne przeglądanie stron internetowych, odbieranie poczty i ściąganie plików. Dla bardziej wymagających operator oferuje
10 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s, z kolei Fiber Power 120 to obecnie najszybsza na rynku prędkość pobierania danych z sieci, dostępna non-stop. Blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze. Wielomilionowe inwestycje w unowocześnianie sieci i usług, UPC Polska przyczyniają się do rozwoju społeczeństwa cyfrowego i rynku usług szerokopasmowych, czyli jednego z najważniejszych kół napędowych nowoczesnej gospodarki.
- Obecnie czołowi operatorzy kablowi są liderami na rynku pod względem prędkości przesyłu danych. My już teraz realizujemy ambitne cele Agendy Cyfrowej UE, jednocześnie dzięki wysokim inwestycjom stymulujemy i wyznaczamy kierunki rozwoju dla całego sektora usług szerokopasmowych. Na rynkach, gdzie branża kablowa wprowadziła prędkości 120 Mb/s i wyższe, zwiększano także prędkości usług w innych technologiach, np. DSL. Ten proces jest już także widoczny w Polsce, z korzyścią dla rynku i klientów - powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.
Już blisko 70% sieci UPC zostało unowocześnione do standardu
EuroDocsis 3.0., a rekordowe tempo realizacji inwestycji sprawia, że do końca bieżącego roku UPC Fiber Power będzie dostępny wszędzie tam, gdzie UPC oferuje usługi internetowe. UPC jako jedyny operator na rynku, rozpoczął także proces systematycznego, automatycznego podnoszenia prędkości usług internetowych dotychczasowym abonentom, którzy od chwili podpisania umowy korzystali z usług o niezmienionych parametrach. Od początku roku proces objął ponad 200 000 klientów UPC, którzy w ramach dotychczasowej umowy mogą korzystać z szybszego Internetu.
Innowacyjne usługi, jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa z szeregiem funkcjonalności, takich jak nagrywanie, przewijanie zatrzymywanie telewizji na żywo, superszybki Internet i telefon z atrakcyjnymi taryfami m.in. umożliwiającymi nielimitowane połączenia w ramach abonamentu odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników. UPC dąży do tego, by cyfrowy świat był otwarty i przyjazny dla każdego. Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług, których na koniec II kwartału było
ponad 1 707 000. Wynik ten jest także potwierdzeniem faktu, że coraz więcej klientów docenia możliwość zakupu kilku usług w pakiecie od tego samego dostawcy.
Wszystkie usługi UPC dla klientów indywidualnych można zamawiać na stronie
www.upc.pl, pod numerem infolinii 801 94 95 96 lub 32 4 94 95 96, w lokalnych Biurach Obsługi Klienta oraz u przedstawicieli handlowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.