dodano: 2010-11-09 11:42 | aktualizacja:
2010-11-09 11:46
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dla 34 proc. matek istotne jest, że MiniMini to
lokalny - polski brand. Stacja może poszczycić się również najwyższą znajomością marki – na poziomie 75 proc.
-
Zaufanie, jakim obdarzają nas rodzice i opiekunowie to dla całego zespołu MiniMini powód do dumy, ale też motywacja, aby kanał wciąż rozwijać. Cieszy nas tak ogromna popularność i rozpoznawalność marki, a także to, że bezpieczny kontent oraz walor edukacyjny naszych programów są jednymi z ważniejszych wyróżników naszej stacji – mówi Jolanta Adamowicz, Dyrektor kanałów MiniMini oraz ZigZap/Hyper.
Dla 44 proc. matek możliwość odbierania MiniMini jest ważna przy wyborze płatnej telewizji. Zdaniem 75 proc. badanych stacja jest bezpieczna, a emitowane w niej programy pozbawione przemocy. Mamy cenią MiniMini również za to, że przekazuje dzieciom pozytywne wzorce zachowań, pomaga poznawać świat oraz jest dostosowana do wieku maluchów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.