dodano: 2010-12-07 13:30 | aktualizacja:
2010-12-07 14:06
autor: Anita Dąbek |
źródło: Alcatel-Lucent
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
System
OmniPCX Office RCE, obsługiwany przez nowy, wydajny procesor
PowerCPU, który realizuje większość funkcji bez potrzeby korzystania z dysku twardego, oferuje przesyłanie głosu w sieciach IP oraz zestaw funkcji zgodnych z protokołem SIP zapewniający firmom bogatsze możliwości komunikacyjne. Podaje on w czasie rzeczywistym informacje dotyczące kontaktów z użytkownikami, takie jak dostępność i status, oraz umożliwia komunikację wielokanałową z wykorzystaniem głosu, komunikatora i poczty elektronicznej.
Rozwiązanie
Rich Communication umożliwia także natychmiastowe połączenia konferencyjne i bezproblemowe przekazywanie połączeń bez żadnych przerw z telefonu biurkowego do telefonu bezprzewodowego WiFi bądź telefonu komórkowego. Rozbudowane funkcje współpracy pozwalają na udostępnianie i korzystanie z dokumentów za pomocą dowolnego urządzenia, co stwarza nowe możliwości współpracy mobilnej i lepszej obsługi klienta. Wdrożenie nowego urządzenia z funkcjami biurowymi może być równie proste, jak pobranie i zainstalowanie aplikacji na smartfonie.
OmniPCX Office Rich Communication Edition współpracuje z terminalami
SIP, w tym z
My IC Phone Alcatela-Lucenta, nowym stacjonarnym smartfonem, który zwiększa wydajność pracowników dzięki pełniejszej integracji komputera PC, telefonu biurkowego i urządzeń mobilnych. OmniPCX Office RCE jest częścią pakietu Alcatel-Lucent Office Communication Solutions, który obejmuje także inne produkty, w tym nowe punkty dostępowe zgodne ze standardem
802.1n i tańsze telefony WLAN z serii
Alcatel-Lucent OmniTouch 8100.
—
OmniPCX Office Rich Communication Edition daje małym i średnim firmom narzędzia dostępne dotąd dla dużych przedsiębiorstw, takie jak aplikacje do połączeń konferencyjnych, współpracy i obsługi klienta. Usprawniają one łączność i zwiększają produktywność za przystępną cenę — powiedział Xavier Martin, wiceprezes ds. marketingu produktów w dziale rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw Alcatela-Lucenta. —
Korzyści dla firm to na przykład niższe koszty wysyłania komunikatów powitalnych do klientów oraz funkcje call center, takie jak routing połączeń i raportowanie, a dla użytkowników funkcje umożliwiające komunikację wielokanałową z wykorzystaniem głosu, systemów wiadomości i konferencyjnych — dodał.
Najnowsza wersja
OmniPCX Office RCE, dostępna w czterech konfiguracjach przeznaczonych do obsługi biur różnej wielkości (maksymalnie 200 użytkowników), jest zoptymalizowana pod kątem potrzeb i możliwości finansowych małych i średnich firm. Pozwala to klientom płacić tylko za to, co jest im potrzebne dzisiaj, a jednocześnie umożliwia łatwą rozbudowę w przyszłości, gdy firma się rozwinie. Małe i średnie firmy mogą również obniżyć koszty dzięki wykorzystaniu jednej platformy do obsługi wielu jednostek organizacyjnych oraz zoptymalizowanej architekturze, która eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kart VoIP.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.