dodano: 2011-03-01 12:08 | aktualizacja:
2011-03-01 19:01
autor: Janusz Sulisz |
źródło: 4fun media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
TV.DISCO to kanał muzyczny, który jako alternatywa dla istniejących stacji muzycznych pop i pop-dance, ma wypełnić kolejną niszę rynkową. TV.DISCO będzie prezentować ściśle sprofilowane gatunki muzyczne, rzadko goszczące dziś w stacjach telewizyjnych: disco, dance, techno, disco polo, house, eurodance. W nowej stacji królować będą hity z lat 80. i 90. (ABBA, Boney M, Bad Boys Blue, Modern Talking), muzyka dance (Anthony Moon, Alchemist Project, East Clubbers), disco polo (Bayer Full, Boys, Spike, Tomasz Niecik), listy przebojów, nowy format interaktywny „Niech żyje balet”, oraz tematyczne pasma muzyczne. Gotowa jest już wystarczająca baza teledysków i zawartość programowa do startu stacji. Uruchomienie TV.DISCO pozwoli na pozyskanie 4fun Media S.A. nowej grupy odbiorców – osób z miast poniżej 5 tysięcy, mieszkańców w wieku +16.
Pomysł na uruchomienie TV.DISCO jest uzasadniony brakiem konkurencji w tym segmencie rynku oraz świadomością wielkiego potencjału komercyjnego nowej stacji.
- Wykorzystując wiedzę w budowaniu kanałów tematycznych o profilu muzycznym, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie na rynek kanału TV.DISCO. Kierujemy go do silnej i dużej grupy konsumenckiej, fanów kultowych muzycznych przebojów filmowych takich jak Grease czy Gorączka Sobotniej Nocy z rewelacyjnym Travoltą w rolach głównych. Niezaprzeczalnie fani Dirty Dancing będą mogli spędzać czas oglądając ponadczasowy wideoklip do utworu (I've Had) The Time of My Life.- mówi Ewa Czekała, Prezes Zarządu 4fun Media S.A.
Strategia 4fun Media S.A. zakłada wprowadzanie na rynek nowych telewizji tematycznych. Spółka posiada własną infrastrukturę, zaplecze technologiczne oraz zawartość programową, dzięki czemu może maksymalizować efektywność operacyjną kolejnych projektów. Wykorzystując dotychczasowe doświadczenie przy produkcji kanałów muzycznych, TV.DISCO będzie w całości produkowany przez 4fun Media S.A. Oznacza to także, że kanał będzie w pełni interaktywny – za pomocą sms-ów widzowie będą mogli korzystać z aplikacji ekranowych i decydować o zawartości muzycznej programów.
TV.DISCO nie będzie konkurencją dla 4fun.tv, lecz uzupełnieniem obecnej oferty programowej 4fun Media S.A. kierowanej do widzów i reklamodawców. Stacje te są zupełnie inaczej programowane muzyczne i adresowane do różnych grup odbiorców, co gwarantuje, że w portfolio 4fun Media S.A. znajdzie się nowy produkt.
Jednym z głównych celów emisji 4fun Media S.A., zapowiadanych przed wejściem na giełdę, było inwestowanie w rozwój własnych kanałów tematycznych. W efekcie, następować ma dalsza rozbudowa oferty produktowej, skierowanej do widza w wieku 16-49 lat i docieranie z nią do jak największej liczby widzów. 4fun Media S.A konsekwentnie buduje mocną pozycję we wszystkich kanałach dystrybucji i dba o systematyczny wzrost oglądalności swoich stacji, co jest najistotniejszym czynnikiem wpływającym na rozwój i przyszłą pozycję Spółki na rynku.
- 4fun Media S.A. buduje ofertę telewizji muzycznych, która odpowiada na potrzeby widzów o różnych gustach muzycznych. Ma być ona atrakcyjna dla widzów, reklamodawców i operatorów kablowych. TV.DISCO to kolejny muzyczny kanał telewizyjny, który uzupełni pakiet dotychczasowych kanałów: 4fun.tv i rebel:tv. Równolegle pracujemy już nad kolejnymi projektami – mówi Ewa Czekała, Prezes Zarządu 4n fun Media S.A.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.