dodano: 2011-03-05 12:06 | aktualizacja:
2011-03-05 12:12
autor: Anita Dąbek |
źródło: Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja Polsat od samego początku postawiła na śpiew i muzykę. Pierwsza edycja
„Idola” w 2002 roku stała się prawdziwą rewolucją na rynku muzycznym. Kolejne cztery edycje przyniosły scenie muzycznej takie gwiazdy takie jak:
Monika Brodka, Ewelina Flinta, Szymon Wydra, Ania Dąbrowska. Także laureaci kolejnych ośmiu edycji Sopot TOPtrendy Festiwal, m.in.:
Sistars, Zakopower, Bracia, Volver, dzięki Telewizji Polsat przebojem weszli na rynek muzyczny.
Program
„Tylko muzyka. Must be the music” stawia na ludzi uzdolnionych muzycznie, którzy śpiewają i grają - którzy po prostu są muzyką. Pierwszy etap programu, tzw.
etap precastingów, miał miejsce w styczniowe weekendy, w 8 dużych miastach w Polsce i zakończył się olbrzymim sukcesem - zgromadził ponad 10 tysięcy chętnych, których marzeniem jest stać się nowym muzycznym idolem. Na naszych castingach pojawiły się, m.in.: zespoły pop, soul, rock, blues, folk, metal, wokaliści, chóry, orkiestry, instrumentaliści i beat boxerzy. Najmłodszy uczestnik castingu miał 5 lat, najstarszy ponad 80. Wszyscy uczestnicy castingów mogli zaprezentować zarówno własne utwory jak i covery.
Show będzie się składać z dziesięciu odcinków: 5 castingowych, 4 półfinałowych oraz finału. Na etapie precastingów, w których wzięło udział ok. 10 tys. ludzi, producenci oraz zaprzyjaźnieni z Telewizją Polsat muzycy wybrali
150 najlepszych uczestników. Jurorzy wybiorą na etapie odcinków castingowych ok. 30 uczestników, którzy przejdą do półfinałów. W odcinkach półfinałowych jurorzy oceniają uczestników, zaś o tym, kto przejdzie do finału decydują
SMS-y od widzów, podobnie jak w finale. Równolegle, na
Facebooku istnieje możliwość odtwarzania i oglądania poszczególnych wykonań, zarówno z odcinków castingowych, jak i półfinałowych. Jednocześnie powstaje na Facebooku top lista najchętniej oglądanych wykonów uczestników programu.
„Tylko muzyka. Must be the music” jest nowatorski w stosunku do innych talent show, gdyż daje szansę wykonawcy stać się znanym nie tylko w telewizji, ale i w Internecie - i to już od pierwszych minut programu. To pierwszy talent show, który współpracuje z najpopularniejszym na świecie portalem społecznościowym Facebook.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.