dodano: 2011-03-08 16:22 | aktualizacja:
2011-03-08 16:31
autor: Anita Dąbek |
źródło: Ekstraklasa
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W najbliższych dniach będą prowadzone rozmowy ze stacjami telewizyjnymi obejmujące możliwość sprzedaży praw medialnych poza zaproszeniem do składania ofert. Ekstraklasa SA będzie informowała o kolejnych krokach postępowania dotyczącego nabycia praw medialnych.
Dodatkowo prezesom ligowych klubów po raz pierwszy została zaprezentowana
nowa identyfikacja graficzna spółki Ekstraklasa SA i prowadzanych przez nią rozgrywek Ekstraklasy, Młodej Ekstraklasy i Superpucharu, która zacznie obowiązywać od sezonu 2011/2012.
Andrzej Rusko, prezes zarządu Ekstraklasy SA, powiedział:
Nad nowoczesną i funkcjonalną identyfikacją graficzną Ekstraklasy pracowaliśmy od kilku miesięcy. Mamy już gotową pełną księgę znaku, która obejmuje logotypy dla rozgrywek Ekstraklasy, Młodej Ekstraklasy, Superpucharu a także dla spółki Ekstraklasa SA i Fundacji Ekstraklasy. Przygotowując to opracowanie dokonaliśmy analizy 168 podmiotów - europejskich lig zawodowych czy klubów piłkarskich. Efekt dziś zobaczyli prezesi klubów Ekstraklasy, a niebawem nowe logotypy zaprezentujemy oficjalnie kibicom i mediom.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.