dodano: 2011-03-24 10:34 | aktualizacja:
2011-03-24 15:09
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
– Rano i w ciągu dnia zamierzamy koncentrować się na dotarciu do kobiet, które są akurat w domu – opowiada Małgorzata Golińska, prezes Lemon Records – Po południu prezentować będziemy nowoczesny polski dance dla młodzieży, a wieczorem biesiady i country dla mężczyzn – dodaje. – Głównymi odbiorcami Polo TV mają być kobiety. To atrakcyjna grupa dla reklamodawców, bo to one najczęściej podejmują decyzję o zakupach w domu. - zaznacza.
Polo TV będzie nadawać w systemie niekodowanym (FTA) drogą satelitarną oraz w Internecie. Prowadzone są również rozmowy z operatorami platform satelitarnych i sieci kablowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.