reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rada Nadzorcza z kandydatem na prezesa TVP

dodano: 2011-04-17 11:43 | aktualizacja: 2011-04-17 15:05
autor: Jerzy Kruczek | źródło: TVP

TVP Rada Nadzorcza TVP S.A. podczas posiedzenia w dniu 15 kwietnia br. wyłoniła kandydata na prezesa Zarządu TVP – Juliusza Brauna, a na członków Zarządu - Bogusława Piwowara i Mariana Zalewskiego. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wniosek w tej sprawie Rada Nadzorcza przekaże Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Juliusz Braun ukończył studia na Wydziale Geologii Uniwersytetu Warszawskiego, doktoryzował się z zakresu nauki o mediach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. W latach 1973-1981 - dziennikarz „Echa Dnia” w Kielcach. W latach 1983-89 - publicysta Tygodnika Katolickiego „Niedziela” w Częstochowie. Od 1989 do 1999 r. - poseł na Sejm, w okresie dwóch kadencji - przewodniczący Komisji Kultury i Środków Przekazu. W latach 1999-2005 - członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (do 2003 r. jej przewodniczący), później - dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń „Rada Reklamy”. Jest radcą generalnym w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wykłada w Collegium Civitas w Warszawie. Jest autorem wielu publikacji na temat kultury i mediów, m.in książek „Potęga czwartej władzy. Media, rynek, społeczeństwo” oraz „Telewizja publiczna w czasach transformacji”.
Bogusław Piwowar - dziennikarz i menedżer specjalizujący się w zarządzaniu mediami elektronicznymi, ekspert i wykładowca w dziedzinie reklamy, public relations i lobbingu, członek Rady Nadzorczej TVP S.A, od 10 grudnia 2010 r. do 2 marca 2011 r. – p. o. prezes Zarządu Telewizji Polskiej S.A.

Bogusław Piwowar jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, podyplomowych studiów z zakresu prawa mediów na Wydziale Prawa UJ oraz podyplomowych studiów menedżerskich w Katedrze Zarządzania i Finansów SGH. Ukończył również seminarium poświęcone problematyce nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi z zakresu studiów MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania.
W latach 90. XX wieku był szefem Zespołu Informacji Biura Prasowego Rządu, następnie – dyrektorem Departamentu Reklamy w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. W kolejnych latach pełnił funkcję dyrektora Biura Zarządu Telewizji Polskiej S.A., szefa Zespołu Public Relations i rzecznika prasowego spółki Nafta Polska, wiceprezesa Business Centre Club. Jest autorem licznych publikacji eksperckich o problematyce reklamy, sponsoringu i lobbingu.

Marian Zalewski jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, doktorem nauk humanistycznych. W latach 1994-1997 pełnił funkcję doradcy Prezesa Rady Ministrów i Wiceprezesa Rady Ministrów, był członkiem i wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej TVP S.A. (1996-1998) a następnie członkiem Zarządu TVP S.A. (1998-2000) nadzorującym m.in. programy informacyjne: Teleexpress, Panoramę, Wiadomości oraz Telegazetę i pion administracji. W 1999 roku koordynował z ramienia Zarządu TVP medialną obsługę pielgrzymki Jana Pawła II do Polski. Obecnie pełni funkcję podsekretarza stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Jest prezesem zarządu Stowarzyszenia Dziennikarzy im. Władysława Reymonta. Od 2006 roku jest członkiem Rady Programowej TVP S.A.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...