dodano: 2011-06-10 12:27 | aktualizacja:
2011-06-10 12:28
autor: Anita Dąbek |
źródło: iTV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Chcemy zdynamizować rozwój oferty reklamowej. Wierzymy, że know how i pozycja rynkowa At Media pozwolą skuteczniej wykorzystać komercyjny potencjał iTV - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, prezes Telestar S.A. i dyrektor programowa iTV.
Stacja rozpoczęła nadawanie w 2003 r. Ostatnio gruntownie przebudowała ofertę programową oraz podjęła działania zmierzające do wzmocnienia wizerunku. Jej inwestycje w muzyczne i rozrywkowe formaty programowe z udziałem gwiazd (m.in.
„ZIBO Specjal-lista” czy
„Wakacje w rytmie dance”) zapewniły wyraźny wzrost popularności wśród widzów. Udział iTV w rynku oglądalności zyskał w tym roku 14 proc. w stosunku 2010 r., do poziomu 0,164 proc. (dane Nielsen Audience Measurement za okres I-V 2011 r., grupa 16-49 lat).
Stacja planuje wprowadzenie nowych formatów lifestyle’owych. Inwestuje także w sprzęt emisyjny i nadawczy pozwalający na odbiór nadawanych programów w technologii HD. Telestar, właściciel iTV, prowadzi obecnie rozmowy nt. zakupu nowych kanałów tematycznych.
Czas reklamowy w iTV będzie od lipca sprzedawany przez
At Media w pakietach rozliczanych w grupie 16-49 lat, a więc At Max i At Your Choice, a także w ramach oferty At Single. Po nawiązaniu współpracy z iTV portfolio telewizyjne At Media wzrosło do 54 stacji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.