Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Wraz z Polo TV sięgamy do nowego segmentu rynku reklamowego. Tworzony lokalnie program, uwzględniający liczne formy angażujące publiczność, daje reklamodawcom szerokie możliwości wykorzystania stacji w kampaniach spotowych i akcjach specjalnych - komentuje Justyna Owczarek, channels account director w Atmedia.
Czas reklamowy w
Polo TV będzie oferowany w ramach pakietów gwarantowanej widowni - Atmax, Atyour Choice, a także oferty Atsingle oraz sprzedaży cennikowej. Atmedia we współpracy ze stacją będzie też projektować niestandardowe rozwiązania dla marketerów.
Dostęp do
Polo TV mają już m.in. użytkownicy
CYFRY+ oraz
telewizji n. Stację można też oglądać bezpłatnie za pośrednictwem satelity HOT BIRD (13°E). Polo TV pojawi się również w ofercie pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (mux 1).
Polo TV planuje na najbliższe miesiące działania promocyjne. Marka będzie wspierana m.in. na antenach i łamach mediów działających w ramach grupy ZPR (m.in. „Super Express”, Eska, Radio Wawa, Vox FM), przewiduje też aktywność w mediach społecznościowych. Nadawca promuje ją także podczas największych imprez disco polo i dance.
Polo TV jest już drugim, po
Esce TV, kanałem telewizyjnym z rodziny
ZPR (większościowy udziałowiec Lemon Records) obsługiwanym przez Atmedia. Portfolio brokera, wraz z Polo TV i dołączającą również od września stacją Disney Junior liczy
57 kanałów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.