dodano: 2011-10-03 10:34 | aktualizacja:
2011-10-03 12:17
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
To z pewnością promocja zasługująca na miano jedynej takiej – mówi Grzegorz Bruski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Komercyjnego spółki CANAL+ Cyfrowy. –
Klienci CYFRY+ otrzymują kompletny zestaw oferujący całej rodzinie rozrywkę na najwyższym poziomie: unikalną i najbogatszą na rynku ofertę telewizyjną oraz najwyższy dostępny na rynku model konsoli Sony, która będzie doskonałym prezentem zarówno dla najmłodszych, jak i dla dorosłych – dodaje.
Korzystając z promocji z prezentami, w ramach umowy podpisywanej na 26 miesięcy, abonenci będą płacili 168,9 zł za pełną ofertę CYFRY+ i 137 zł za pakiet CANAL+ HBO Superpremium. Mogą wybrać kilka opcji dotyczących sprzętu: bezpłatne użytkowanie dekodera HD lub wykup na własność za 149 zł, dzierżawę terminala PVR w cenie 10 zł miesięcznie bądź zakup dekodera SD za 1 zł. Pełna oferta zawiera 126 kanałów, z czego aż 29 kanałów filmowych, w tym wszystkie kanały premium z rodziny CANAL+ i HBO oraz wszystkie opcje HD, CANAL+ NA ŻYCZENIE, CANAL+ 3D, dostęp do CYFRA+ VOD i serwisu Seriale w HBO. Klienci, którzy nie są zainteresowani ofertą z prezentami, mogą także skorzystać z innych bardzo atrakcyjnych promocji.
Promocję z konsolą
Sony PlayStation 3, kontrolerem ruchu PlayStation Move i grą Sports Champions
–
W najnowszej odsłonie produkcji z udziałem Jedynego Takiego vel Borysa Szyca, pokażemy kolejne, zaskakujące i zabawne oblicze nowej ikony CYFRY+. Tym razem spotykamy się w szpitalu, gdzie Jedyny Taki jako lekarz reanimuje śmiertelnie chorą antenę, aplikując jej ożywczą dawkę filmowych i sportowych emocji, których dostarcza jedynie oferta CYFRY+ – mówi Jan Wykrytowicz, p.o. Dyrektora Działu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy.
30-sekundowy spot telewizyjny będzie emitowany od 5 października na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych. Kampanię uzupełni komunikacja outdoorowa, radiowa - w rozgłośniach o najwyższej słuchalności i największym zasięgu oraz internetowa, obejmująca największe portale w sieci.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a media zaplanował ZenithOptimedia Group.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.