dodano: 2011-12-13 10:14 | aktualizacja:
2011-12-13 10:50
autor: Anita Dąbek |
źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na chwilę obecną nie są znane ani data startu, ani budżet, jaki zostanie przeznaczony na nowy kanał. Benbenek podkreśla, że wejście w telewizję to
naturalny krok dla kolejnych mediów grupy. Dodaje, że każda redakcja to potencjalnie jeden kanał telewizyjny.
Eksperci oceniają pomysł pozytywnie. Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu Atmedia, powiedział, że intuicja biznesowa Zbigniewa Benbenka potwierdzona sukcesem Polo TV i połączona z dobrą koniunkturą na rynku stacji tematycznych dobrze wróżą projektowi. Podkreślił, że w ostatnich latach widać też ogromny popyt na plotkarskie treści w mediach, a dowodzą tego zarówno prosperity magazynów z segmentu people, jak i boom serwisów plotkarskich w sieci.
W portfolio ZPR są także: poświęcony wnętrzarstwu, budownictwu i architekturze „Murator”, hobbystyczne „Żagle”, „Podróże”, „Zdrowie” i „M jak mama”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.