dodano: 2011-12-16 15:10 | aktualizacja:
2012-01-06 12:42
autor: Andrzej Szymura, Beata Brodalka |
źródło: Viacom
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Zmiana nazwy grupy pozwoli na podkreślenie pozycji Viacom jako wiodącej grupy mediowej, oferującej odbiorcom multimedialne rozwiązania telewizyjne, internetowe czy mobilne. Pokazuje również, że międzynarodowe rynki, wchodzące w skład koncernu są jedną z najbardziej rozwojowych części biznesu - komentuje Izabella Wiley, wiceprezes, dyrektor generalny Viacom International Media Networks w Polsce, dodając: -
Viacom International Media Networks to kolejny krok, zmierzający w kierunku dalszego rozwoju firmy również na polskim rynku. Viacom wierzy w skalę biznesu, a zebranie kluczowych zasobów firmy pod jednym szyldem stwarza szansę dalszego wzrostu i umacniania naszej pozycji również wśród naszych partnerów, operatorów oraz reklamodawców.
Grupa
Viacom International Media Networks stworzyła również międzynarodową strukturę ds. sprzedaży z zakresu brand solutions – BE VIACOM. Zajmie się opracowaniem rozwiazań komercyjnych dla wszystkich marek grupy, obejmującej kanały dla dzieci, młodzieży i dorosłych widzów. Działalnosć BE VIACOM obejmuje projekty sprzedażowe, oferty dedykowane z wykorzystaniem branded content, eventy, oferty sponsorskie, produkty licencjonowane oraz usługi digital media.
BE VIACOM zajmie się kreacją i sprzedażą komercyjnych rozwiązań z zakresu brand solutions z wykorzystaniem potencjału poszczególnych marek z portfolio grupy. W Polsce, Viacom International Media Networks posiada 12 stacji telewizyjnych oraz 7 witryn internetowych, dodatkowo oferując multimedialne rozwiązania VOD oraz na telefony komórkowe. Dzięki temu, dociera do widzów w trzech atrakcyjnych grupach wiekowych, którzy do wyboru mają dziecięce marki Nickelodeon, młodzieżowe MTV, Viva, oraz skierowane do dorosłych VH1, Viacom Blink! czy Comedy Central.
-
W BE VIACOM, tworzymy i oferujemy kreatywne rozwiązania brand solutions, dobrane do potrzeb naszych partnerów i odbiorców. Korzystamy z międzynarodowego doświadczenia koncernu i łączymy je z lokalną eskpertyzą i znajomością rynku, zarówno od strony kreatywnej, jak i biznesowej - komentuje Agnieszka Gajzler, Commercial Partnerships Director, BE VIACOM w Polsce. -
Nasze rozwiązania fukcjonują w ramach międzynarodowej struktury, zarządzanej przed zespół ekspertów, a przy tym są dostosowane do lokalnych potrzeb rynku.
Viacom International Media Networks jest częścią koncernu medialnego Viacom. W jego skład wchodzą multimedialne marki, takie jak MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, Paramount Pictures, VH1, Viva, MTV Live HD, TMF, COLORS, Game One oraz TR3s: MTV, Musica y Mas. Globalnie, marki Viacom docierają do 600 milionów gospodarstw domowych. Koncern posiada 166 stacji w 160 krajach, emitujących program w 34 lokalnych wersjach językowych oraz 550 serwisów internetowych i kanałów mobilnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.